VivanDivan

VivanDivan

söndag 28 april 2013

En gårdagens i solen

Hallå där! Hade tänkt vara lite ambitiös och göra nåt riktigt gott till söndagsmiddag men dagen har gått i ett här med skjutsande till diverse aktiviteter och när barnen var färdiga med terränglöpningen var de sååå hungriga så det blev hämtmat med hem istället. Fick duga, nöden har ingen lag ibland. Nu är de små nyduschade och kikar på Modig och jag ska försöka jobba en liten stund. Men först tänkte jag slänga ut lite bilder på min gårdagens stass. Var ju sååå vårigt och soligt ute att jag tog lite utebilder. Har ju så fint stativ nu som jag fick i julklapp av maken och en sån där braig fjärrutlösare så det går rätt smidigt att fara runt i trädgården och leta efter bra ljus. Jag övar och övar och hänger ni med några år till så kanske ni kan få bra bilder he he….tills dess får ni nöja er med dessa. Jeans Please, linne F.A.V, jacka Please, sjal Beck Söndergaard och skor Ash.

DSC_0944DSC_0945DSC_0946DSC_0948DSC_0949 (2)DSC_0950 (2)DSC_0951 (2)DSC_0953DSC_0954DSC_0956DSC_0957DSC_0958DSC_0959

Tjolahopp sötisar! Nu är det slut på helg och ny arbetsvecka men bara fyra dagar för på onsdag är det visst första maj. Tänk er FÖRSTA MAJ! Och det är typ nyss man börjat känna av våren. Nu kommer allt bara explodera känns det som och snart, snart har vi sommaren här igen :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Lika snygg som alltid. Jag gillar kombon jättemycket!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt. Passar dig perfekt.
    Ja värmen längtar man till riktigt mycket. Vid det härlaget brukar man ju redan vara brun annars haha.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Frisk og flot forårs sæt :-)
    Fin mandag kram
    OddStyle

    SvaraRadera
  4. snyggelisnygg snyggt :) !!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar