VivanDivan

VivanDivan

söndag 31 mars 2013

Mina små modemodeller :)

Halloj därute! Har ni kommit ihåg att ställa fram klockan inatt? Tycker det känns som man är alldeles “tid-vill” eller vad man ska säga idag för vi har inte ställt om alla klockor i huset och det blir knas vart man än tittar. Jag kikar bara in en snabbis för jag ska alldeles snart åka in till stan med Felix för han ska leka med en kompis. Jag och Emilia ska då passa på att ta en cykeltur och se om vi kan se några vårblommor. Har inte så stor förhoppning men man kan ju alltid hoppas. :)

Men först tänkte jag lägga ut ett par bilder på mina små mannekänger…eller modemodeller som Emilia säger. Hon älskar verkligen att posera den lilla damen…undrars vart hon fått det ifrån he he…

Hon har ny mössa som hon valt själv från Skandinavian Raw från Moa & Max/Slitage kids i Västerås, klänning också ny från samma ställe. Märket heter Frankie & Liberty och de hade sååå mycket coola kläder. Jeansen är gamla från KappAhl tror jag och skorna valde hon i torsdags och det är ett par Sketchers.

DSC_0858 (2)DSC_0855 (2)DSC_0856 (2)DSC_0857 (2)DSC_0859 (2)DSC_0860 (2)DSC_0861 (2)DSC_0862 (2)DSC_0863 (2)DSC_0864 (2)DSC_0865 (2)DSC_0866 (2)DSC_0867 (2)DSC_0869

Felix tycker väl inte att det är lika kul att posera men ett par bilder fick jag på honom i a f. Han har ny mössa från Nova Star som han också valt själv, tisha Fadeel Design, båda från Moa & Max/Slitage. Skorna valde han också och det är ett par Nike.

DSC_0851 (2)DSC_0850 (2)DSC_0852 (2)DSC_0853 (2)

Jag kan verkligen tipsa om Slitage kids/Moa & Max-butiken i Västerås. Lite annorlunda och tuffa barnkläder och de har även en webshop.

Men nu har barnen klätt på sig här så jag måste åka. Ha en fin eftermiddag i solen vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar