VivanDivan

VivanDivan

onsdag 3 augusti 2011

3 augusti för fyra år sedan…

…föddes min lille underbare son som idag alltså fyller fyra år. På bilden nedan är vi redo för hemfärd från BB. 3520 g och 50 cm lång. Helt perfekt min lille pojke. Han föddes en söndag vilket ska betyda lycka och dessutom gick aldrig vattnet så han kom ut i hela hinnsäcken vilket också ska betyda lyckobarn. Får hoppas han får mycket lycka i livet….Han var så fin och jag var världens lyckligaste x 2. Två underbara små skatter…

felix3

Kan nästan fortfarande känna doften av nyfödd liten bebbe…

felix4

Hans störst intressen just nu är bilar

Felix

…och sport. Få se vad det blir av min lille prins

felix2

God morgon bloggisar! Nu har vi precis grattat Felix som fyller fyra år idag och han fick paket och frukost på sängen som sig bör. En mycket lycklig fyraåring sitter nu och leker med sina nya presenter innan vi ska packa ihop badväskan och gå ner till stranden.

P1140738

Lite yrvaken

P1140740

Spännande med paket.

P1140744

Bästa paketet sist. En monstertruck med fyrhjuling på släp

P1140746

LYYYYYCKLIG

P1140750

Usch, vapen-leksaker tycker jag verkligen INTE om men ibland får man böja sig när det enda han tjatat om hela våren är ett lasersvärd.

P1140753

Leker med nya monstertrucken

P1140756

Ha en fin dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. O ja...de där dagarna minns man forever..och tiden har en otäck benägenhet att gå rackarns fort också...Min äldste fyllde NIO i mitten av juli, mellan fyllde 7 i slutet av juli och lilltösen är 4½....Hur gick detta till? Fasar för när man inte får några kramar, när det bara stönas..."men maaaammaaaa" eller brölas av tonåringar.....Men det finns nog något positivt med den tiden också...har jag hört!

    Ibland kan jag också tokigt nog, önska mig en liten till. Inte ska vi ha det, maken skulle hellre dö, men som en kollega sa: "Det där bebissuget dör aldrig..." Hör kanske till?

    Hoppas ni får en underbar dag!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅ vilken lycklig 4-åring! Grattis grattis grattis till hans stora dag!

    önskar er en fin dag!
    kram CC

    SvaraRadera
  3. Åh 4-årsåldern kommer jag ihåg som en underbar tid, man ville liksom frysa den. Mina är nu tonåringar, och jag upplever det som FMN här ovan beskriver, och något positivt....hm, ja de är ganska självgående och man har viss hjälp av dem efter mycket, nej jag menar visst tjat. Grattis till sonen, vi ska iväg och fira min brors son som idag fyller 2 år!

    Helena

    SvaraRadera
  4. Vilken lycka! Stort grattis till födelsedagsbarnet!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis till din lille kille och till dig! Tänk att du har en sån fin son?

    kramar L

    SvaraRadera
  6. Mysigt att få se så härliga babybilder! Det är en underbar tid...
    Och vilken härlig och glad fyraåring du har! Han ser så nöjd ut och ögonen riktigt lyser av lycka!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Grattis till lilleman!

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till 4-åringen:)
    Bebis-lukten glömmer man aldrig. Inte ens när dom börjar bli griniga, trötta pree-teens som min 12-åring:) Kram!

    SvaraRadera
  9. Vad fin han var och är :) Kram!

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott till 4-åringen! Lite kul att de "små" i våra familjer nästan har samma födelsedag :) Nästan, allså.. Vår lilla L var beräknad att komma ut den 3:e, men kom den 2:e istället! Tur att ingen av våra verkar förtjusta i vapen, för det gillar inte jag heller :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar