VivanDivan

VivanDivan

lördag 20 augusti 2011

Hur tänkte jag nu….chalk-kvinnan

God kväll bloggisar! Nu har vi ätit lite kräftor och barnen och Chewie har badat(ja, han är lite skum vår nye familjemedlem) :-) Jag sitter och tittar på Deuce Bigalow – European Gigolo just nu. Ettan är ju bättre men den här får smilbanden att röra sig en del den också…

Fick ett mail i veckan att mina förbokningar från Deepfling är på väg. Men nu börjar jag ångra mig. Hur tänkte jag egentligen när jag beställde min Odd Molly Velourette plain dress i chalk. Jag har ju redan massa velourisar i chalk. Fonda, wrappen från i våras, nån ChillNorway…Nu är jag ju egentligen mest sugen på en i powder som jag såg på Tullhuset i veckan. Daaa, nu vet jag inte hur jag ska göra. Orkar inte skicka tillbaka den. Ska jag köpa en i powder också lite senare om de nu finns kvar då? Ska jag sälja den här och köpa en powder? Eller behålla den i chalk och glömma powdern? I-landsbekymmer som heter duga just nu…

CHALK?

#787 velourette plain dress chalkf11_787-chalk

eller POWDER?

Odd_Molly_787_Ve_4ddbb25ff128b_225x225show_image_in_imgtag

Får väl se vad jag känner när jag fått den i chalk men bra sugen är jag på powdern…

Ha en fin kväll alla söta. Nu ska jag fortsätta kika på filmen.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Svårt problem! jag tycker nog den du beställt är finast!Kramkram

    SvaraRadera
  2. Jag har den i powder och den är grym! Mycket snyggare än i chalk! Tycker jag alltså... om jag ser tillbaka på dina outfits , så har du ju rätt mycket i vitt och chalk...

    SvaraRadera
  3. Bökigt det där med att byta...men powdern är finast i mina ögon. Den är lite ljusare än förra årets och den i chalk är mer gul.
    Men det ser du när den kommer fram...:-D

    Kramar och ha en go sönda!

    SvaraRadera
  4. Tack för er input. Väntar med spänning på paketet få se hur jag gör :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Jag gillar powder mest, rent spontant. Men det är nog för att jag dumt nog anser att "ljusa" plagg verkar så ömtåliga... Köp båda om du har möjlighet eller sälj om du måste :)

    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar