VivanDivan

VivanDivan

onsdag 24 augusti 2011

Shivers top och Wind top

God kväll! Nu ska jag snart lägga mig och försöka sova ett par timmar innan jag måste upp och ta mig till bussen som sen ska ta oss till fllygplatsen för att fara till Iseo Italien. Jag har nästan packat klart och det sista tar jag innan jag åker. Jag har så himla svårt att välja ut kläder att ta med. Vet ju inte riktigt hur vädret är där heller…

Lovade ju att visa mina Traderafynd som jag klickade i helgen. Båda var helt nya och med lappar kvar och till vrakpriser av vad de egentligen kostar så jag är supernöjd.

Först ut är Odd Molly Shivers top. Ett spontanklick då jag aldrig sett den förut. Googlade runt på namnet och hittade produktbilden men har inte sett den i nån blogg eller så. Antar att den är från Spring kollektionen då det fanns fler plagg i Shivers serien då men jag är inte säker. Nån som vet får gärna upplysa mig. Den är i a f i storlek 1 och väldigt liten i storlek. Hade definitivt inte kunnat ha en mindre för då hade den väl slutat direkt under bysten och stramat rejält…

P1150989P1150990P1150991P1150992P1150993P1150994P1150995

Sen fick jag hem ChillNorway Wind top också som jag suktat efter men tyckt varit lite dyr. Nu fick jag den till en bråkdel av priset och med lappar kvar och den var så fin. Samma tyg som Breeze dress som jag ju också har och älskar. Blir användbar i höst med en kofta över…Storleken är Small

P1150997P1150998P1150999P1160001P1160003P1160004P1150996

Det här mina vänner är Tradera när det är som bäst. Billigt, nytt, snabb leverans och trevliga säljare :-)

Ha det gott nu så hörs vi. Jag tar med mig datorn och det finns visst trådlöst på hotellet men jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha att blogga så vi hörs när vi hörs…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Vilka fynd :) Har du S eller M på CN-topen?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Frösötös: Tackar! Det är Small på CN-toppen. Väldigt generös i storleken tror jag då jag dragit åt rejält...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder du har fått till idag, ljuset är fantastiskt. Och fina fynd, jag har wind top som jag älskar men den är lite lite tajt erhm just nu.
    Ha en fin resa vännen!
    kramar

    SvaraRadera
  4. Båda blusarna är ur-fina på dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka fynd! Det är så roligt när man får till dem.

    Hoppas du får en bra resa

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Sååå fina båda två!!! Vad kul att få göra sådana fynd!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Jättefina båda två!! Ha det nu så bra i Italien! Flyg försiktigt och var rädd om dig.

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Så fina! OM gillar jag bäst - tycker om färgkombinationen. Var längesen jag fyndade något på Tradera. Går i perioder och ibland glömmer jag nästan att Tradera finns :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Frösötös: Vassego :-)

    Lingonberrie: Tack Söta. Ja, jag är riktigt nöjd med mig själv :-) Wind top är verkligen söt

    Linda: Tack snälla

    Fengxumamma: Ja, det är toppen vilken tur man har ibland :-)

    Helena: Tack, ja det var super ju ...

    Oslotigern: Det ska jag :-)

    Viveca: Ja, precis så är jag också men så ibland tycker jag det är sådär jättekul att leta fynd där :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar