VivanDivan

VivanDivan

tisdag 9 augusti 2011

Barbapappa or what?

Halloj igen bloggisar! Nu ska jag äntligen visa mitt sköna inköp som jag nämnde låg och väntade på mig när vi kom hem från semestern. Många av er gissade rätt på vad innehållet i paketet var. Visst är det en Zipperall. En bubbelgumsrosa supermysig och mjuk skapelse som man nog egentligen ska undvika att visa sig ute i men oj vad jag kommer bo i denna i höst och vinter när det är kallt ute. Men man känner sig lite som en barbapappa i den :-) T tycker att jag är såååå HOT…or maybe NOT….hö hö…

P1150093P1150095P1150090P1150091P1150087P1150089

Ser ni namnloggan också som man kunde välja till?

P1150088

P1150114

P1150086P1150092P1150085P1150084P1150083

Let’s zip it up….

P1150094

Detta bjuder jag på mina vänner. Min absolut allra sexigaste outfit ever Smile Ser ni likheten?

barbapapa_132010240

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Haha nu kan vi bilda ett Barbagäng ;) Kul med namnloggan! Såg inte jag men den hade nog inte synts ändå i min leopardmönstrade :)) Kram

    SvaraRadera
  2. OMG - hur långa är benen egentligen???? Jag är lite sugen men förvinner mina 162 cm för att aldrig komma fram igen :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Jag funderar på att sy mig en randig ala fångdräkt!

    kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha .... En snygg barbapappa då?!

    kram CC

    SvaraRadera
  5. Hahah, vilken underbar rosa sak.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jäklar vad snygg du är på sista bilden;) Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh! Så söööööt!!! Kram

    SvaraRadera
  8. Du kommer att vara snyggast i TV-soffan i höst!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Du är cool i allt du, men allt lite lik barbapappa ha ha - skön humor du har! Kram kram tuffing!

    SvaraRadera
  10. Odd me: Ha ha, ja det gör vi :-)

    Frösötös: De är rätt långa. Jag tog dock en Medium för att jag vill ha den stor. Du kan säkert ha en Small som är kortare. Man beställer tydligen efter längd så enligt deras mått skulle jag ha en Small...

    Lingonberrie: Ja, det tycker jag du ska göra om du är lite händig. Sååå skön. Annars hade de randiga också :-)

    Room of karma: Tack :-)

    Hilde: Visst är den. Riktigt lyser om den :-)

    Linda: Jo, den är nog den jag är mest nöjd med :-)

    Viveca: Rosa är ju bara för sött så man kommer nästan undan med formen :)

    Helena: Hi hi, tänk om maken kunde tycka det för han är ju den enda som kommer få se mig :-)

    Oslotigern: Tack söta. Ja, likheten är slående :-)

    Kram gullisar
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar