VivanDivan

VivanDivan

måndag 29 augusti 2011

God morgon Sverige

Kommer ni ihåg det programmet som gick på TV förut? Varför jag kom att tänka på det har jag ingen aning om men rubriken passar ju för detta är första morgonen igen efter Italienresan. Sååå himla bra vi haft det. Fint väder, härliga upplevelser, vackra omgivningar, god mat och framförallt helt underbara arbetskamrater. Jag måste nog jobba på världens bästa jobb…

Det var dock lite segt att komma upp nu på morgonen. Jag kom hem runt 1 inatt så det blev runt tre timmars sömn. Lite tufft att ta sig upp men men…

Och ååå vad mysigt det var att snooza på de små inatt när jag kom hem. Så  jag har saknat dem. Det första de sa dock när de vaknade: “Mamma,har du några presenter med dig?”

Mmmm, så saknad var jag hi hi :)

Jag återkommer ikväll kanske med bilder från underbara Iseo-sjön med omgivningar och nån bild på mitt fina hotellrum…

Dagens idag består av tunika från Hunky Dory, linne Lindex, jeansleggins från Pieces, halsband Pieces och skor Replay.

P1160280P1160281P1160282P1160285P1160286P1160287P1160284P1160283

Ha nu en fin måndag så hörs vi

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Hej vad roligt att resan blev så lyckad. Bra arbetskamrater är AO. vad jobbar du med för något.? Lika snygg o fräch som vanligt. Ha en bra dag. Mvh Theresa

    SvaraRadera
  2. Kul att resan blev lyckad:) Det är när man är borta ett tag man känner hur gott det är att komma hem. Snygg outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem! Ja, visst är det underbart att få känna doften av sina små när man varit borta ett tag! Att titta på dem när de sover, kan jag göra hur länge som helst :) Härligt att du fick lite chans att sola lite också när du var iväg. Nu verkar det som att alla är inställda på att sommaren är slut här hemma. Så deppigt att tänka på att det är ett helt år tills nästa sommar!

    Gillar halsbandet! Ovanligt att se dig i den stilen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Skönt att resan gått bra. Visst är det härligt när man kommer hem igen. Kan t o m bara bra att få längta lite efter varandra.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att du är hemma igen. Bara att få sova i sin egen säng och veta att familjen är nära..
    Ha en fin dag!
    kram

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig resa du har gjort och vilka fina bilder på dig och alla dina outfits! Snyggt!!! Tack söta med för dina uppmuntrande ord hos mig, känns så skönt att läsa mysiga hälsningar från vänner!=)

    Kramar i massor!
    Adela

    SvaraRadera
  7. Så fin du är! Visst är det mysigt att komma hem till familjen när man varit borta! Härligt med barnens kommentarer :-)
    Kram helena

    SvaraRadera
  8. Theresa; Tack, ja det var sååå bra. Jag jobbar som konsult på ett IT-företag (IT-arkitekt och integration) Tack söta du och ha en bra dag du med

    Hilde: Ja, tack toppen var det...Men borta bra, hemma bäst :-)

    Viveca: Ja, godare doft får man leta efter...de är ju så söta när de sover. Var bara tvungen att tända lampan en stund och titta på dem :-) Blev ju bara några timmars sol men det var skönt såhär innan hösten att få de sista timmarna....Halsbandet köpte jag billigt på Vila. Måste ju testa nåt nytt koncept ibland hi hi :-)

    Jeanette: Ja, det var så himla kul. Men som sagt, skönt att komma hem. Då inser man ju hur mycket man saknat de sina

    Lingonberrie: Ja, det är toppen men samtidigt var det jätteskönt att komma iväg sådär med bästa jobbarpolarna...Ha en fin dag du med

    Adela: Ja, vi hade toppen. Det var verkligen så lite så. Tänker på dig och din söta lilla vovve. Det är ju det som är det bästa i den här bloggvärlden. Att man kan få lite support och uppmuntran av sina cyber-vänner...

    Helena: Tack söta. Ja, det är underbart. Ibland är de bara för ärliga :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar