VivanDivan

VivanDivan

tisdag 30 augusti 2011

Cream….vill ha…

God morgon bloggisar! Idag är jag genomförkyld och lite febrig så jag ska sitta hemma och jobba för att bespara arbetskamraterna. Har inga möten inbokade och ska bara jobba med dokumentation så då är det ju perfekt att kunna sitta hemma när det är ok för kunden. Ikväll ska vi hem till mina föräldrar för att ha lite avskedsmiddag för min syster som flyttar till London imorgon. Snyft, kommer sakna henne…

Dagens bilder kommer senare för jag planerar att sitta i mysdress (läs zipperall) hela dagen och jobba.

Igår satt jag och surfade lite och kom in på danska Creams hemsida. Och oh my vad mycket fint det fanns. Ville ha alltihop och i synnerhet en urfin kofta.

Cream_look_06_V011

Hur fin var inte den här outfiten? Googlade runt överallt men ingenstans kunde jag hitta den i min storlek. Nån som har sett den? VILL HA!!!!

Lite andra fina bilder att inspireras av från Cream hittar ni i deras katalog på hemsidan så gå in där och kika för fler bilder…

Ha det gott idag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. http://www.cream-clothing.dk/cream-fall-2011.aspx?utm_source=NB35&utm_medium=Email&utm_campaign=ToplinkNB35
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild och cream, ja bara namnet är läckert.
    Ha en fin dag Vivvi!
    kramar L

    SvaraRadera
  3. Kolla hos EB countrydesign på Humlegatan eller Lottas Boutiqe i Tillberga. Lycka till

    SvaraRadera
  4. Frösötös: Jag kikade där men de hade bara XS kvar. Tack ändå :-)

    Lingonberrie: Ja, visst är det "gräddigt" sött :)

    Anneli: Tack för tipsen. Visste inte ens dessa butiker fanns. Ska nog ta en tripp till EB nån dag här framöver. Verkade ju vara superfint på hemsidan i a f :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar