VivanDivan

VivanDivan

fredag 26 augusti 2011

“Pamme”, utsikt och en dagens…

God morgon bloggisar! Nu är vi framme. Eller som Emilia sa när hon var liten. “Nu äj vi pamme!”. Vi kör fortfarande med det ibland och jag tycker det låter så gulligt. Har era barn såna där ord som ni minns? Jag har många :)

Igår checkade vi in på ett jättefint hotell här vid Iseosjön i Italien. Helt fantastiskt fint. Jag blev alldeles chockad när jag kom in på mitt rum. Värsta sviten med två badrum, vardagsrum och sovrum med stor dubbelsäng. Två TV-apparater, två balkonger och bubbelbad. Ja ni hörde rätt. De kanske inte hade enkelrum som räckte och då hade jag turen att få ett sånt här fint rum. Känns superlyxigt. Vi hann med en stund vid poolen och lite konferens igår och idag blir det konferens hela dagen så jag hinner nog inte skriva mer. Ska ta lite kort på mitt fina rum senare men just nu bjuder jag bara på den fina utsikten jag har såhär på morgonkvisten…

P1160024P1160025P1160026

Och så en dagens. Alla fick fina landslagströjor igår för att vi ska känna oss som ett “team”.  På ryggen är det tryckt efternamn och extension-nummer som man har i växeln. Jättegullig idé tycker jag. Så den får bli dagens tillsammans med shorts från G-star. Fick ju hotta till den lite med upprullade ärmar och uppvikt krage à la Beckham hi hi…. Det är riktigt varmt här nere och strålande sol. Underbart Smile

P1160029

Önskar er en superfin dag bloggisar så hörs vi

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Åh vad fint!! Ha nu så kul med landslagströjan på, roligt koncept:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, så kul med inlägg från resan! Hade ställt in mig på frånvaro här några dagar, men blev glatt överraskad! Är jättenyfiken på ditt glassiga rum, så visa gärna bilder! Så lyxigt att ha det för sig själv!!! :) Mycket snygg outfit också! Verkar vara ett bra jobb du har!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Coolt! Vad jobbar du med/som?
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  4. Hilde: Ja, det var riktigt nice....man hittade varandra i a f :-)

    Viveca: Jo, det blev lite tid över ibland och de hade trådlöst på hotellet så det var ju bara å köra :-) Har faktiskt världens bästa jobb och bästa jobbkamraterna...

    Anna: Jag jobbar på ett IT-konsult firma som IT-arkitekt och med integration.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar