VivanDivan

VivanDivan

torsdag 11 augusti 2011

Back to work!

God morgon i ottan bloggisar! Idag är det första dagen på jobbet efter semestern. Var dock inte så svårt att gå upp som jag trodde. Snosade som vanligt ca en halvtimme och sen upp och in i duschen. Barnen var dock jättetrötta men de ska ju vara hos farmor idag så de kan ju lägga sig i soffan och softa ett par timmar nu när vi kommer dit.

Ikväll är jag och T bjudna på middag och de små ska sova hos mormor och morfar. Eftersom de ska vara där imorgon på dagen när vi jobbar blir det bäst att de sover där ikväll så får de ha lite sovmorgon och det är två små lyckliga barn just nu som packar sina väskor :-)

Igår fick jag paket med mitt Hunky Dory fynd från Nelly men jag kommer behöva er hjälp att reda ut hur sjutton den ska sitta. Återkommer om det senare. Få se om jag hinner ikväll annars imorgon…

Dagens idag blev blus Odd Molly Multi Anglais blouse i vitt strlk 1 och kjol G-star. Skor Roots.

P1150221P1150220P1150230P1150229P1150219P1150231P1150222P1150223P1150224P1150226

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Vad snygg outfit!!! Hur läckert som helst!
    Bra start på första arbetsdagen :-)
    Det är kul när både barnen och barnvakterna ser fram emot att vara tillsammans! Mina föräldrar har alltid bott nära oss och vilken hjälp det var när barnen var små... De får en helt annan relation med varandra än om de träffas mer sällan. Guld värt!

    SvaraRadera
  2. Vilken supersnygg outfit! Mysigt att barnen har både sina mor och farföräldrar. Det är guld värt! Ha en bra kväll! ( och dag :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Blusen är sagolikt snygg på dig!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas din första dag tillbaka på jobbet gick bra. Du är snygg som sjutton i dagens.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jösses vad supersnygg du är!!!

    Jag älskar blusen och funderar lite på den. Ska jag?
    Hoppas du får en fin fredag och en topp-toppen helg!

    kramar
    <3

    SvaraRadera
  6. Helena: Tack snälla söta. Jo, det är underbart att ha föräldrar nära sig. ...Helt klart guld värt

    Odd me: Tack söta! Ja, det är såå bra och de är lyckliga

    Odd Molly-holic: Tack fina

    L8: Tack söta!

    Josefine: Låter som ni gör ett fantastiskt jobb. Jag går in och kikar i bloggen och kontaktar dig. Självklart vill jag göra vad jag kan för att hjälpa...

    Hilde: Den var toppen faktiskt :-) Tack som sjutton fina

    Lingonberrie: Tack söta! Klart du ska. Den är faktiskt mycket finare irl vilket jag fick uppleva igår när jag fick ta av mig den i butiken för personalen ville prova storleken :-)

    Kramar till er fina
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar