VivanDivan

VivanDivan

måndag 15 augusti 2011

Checkout this Checkout…

God morgon sötnosar! Hur har ni sovit inatt? Jag har knappt sovit någonting. Låg och tittade på film halva natten och kunde definitivt inte sova. Ingen ordning alls på sovvanorna än efter semestern.

Barnen var också jättetrötta och ville inte alls gå upp imorse. Emilia var värst och var både ledsen och arg. Mycket Dumma Mamma var det imorse och inte ville hon gå till förskolan heller. Första dagen för dem på sju veckor tror jag så jag förstår att de är nervösa. Två av deras fröknar har dessutom slutat så två nya ska komma och det är ju lite läskigt kanske när man är liten…Vet ju hur nervös man är själv när man ska börja ett nytt jobb t ex.

Idag inviger jag min nya Odd Molly Checkout Dress i vintage chalk strlk 1 som kom med hem från provningen i fredags. Dock är det en av de andra som verkligen etsat sig fast i huvudet på mig så nu vet jag vad som står högst på önskelistan just nu men det får vänta. Har en del annat som väntas komma den här veckan eller nästa. Såg att Deepfling börjat skicka ut förbokningar och det ska bli sååå himla spännande att få det paketet. Alla mina tre förbokningar verkar ha kommit så det blir kul…

Till Checkouten har jag bara vita jeansleggins från Pieces (Vila), skor Tiamo Scorett och accessoarer från KappAhl. Under har jag en bandeau-bh från Gina Tricot som var ett måste för tunikan är vääääldigt urringad. Lillkillen ville vara med också med sin älskade gosedjurskatt. Han har shorts H&M, piké Esprit och hoodie Nova Star.

P1150616P1150608P1150609P1150610P1150614P1150612P1150613P1150615P1150617P1150618P1150619P1150620P1150611

Nu ska vi försöka ta oss iväg här för barnen står och väntar. T är i Stockholm och jobbar hela veckan så det blir en tuff vecka för jag har väldigt mycket på jobbet också och så ska vi få ihop det med barnhämtnings-hjälp mm. Mycket pyssel blir det.

Ha en fin dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

17 kommentarer:

  1. SÅ FIN DU VAR I DEN TUNIKAN! Passar dig perfekt!
    Kram fina du!

    SvaraRadera
  2. Wow- den tunikan var du jättefin i! Supersnygg med den solbrännan du verkar ha också!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Supersnygg tunika från Odd molly!! Du var riktigt snygg i den! och solbrännan hjälper ju till.

    kram CC

    SvaraRadera
  4. Instämmer, så snygg!!! Vilka fina bilder du tar...vem fotar?=) Eller fixar du det själv;)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  5. Vad supersnugg den var på dig! Den färgställningen var underbar! Gosig son :) Kram

    SvaraRadera
  6. Pretty as a flower, och denna tunikan är bara för snygg men kramen på sista fotot toppar allt:):) kram kram..

    SvaraRadera
  7. Vilken fin tunika! Synd bara att det inte är lite broderier på själva tunikan också. Jättefina färger till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Checkout Tunic is a hit on you but the best photos include the little make model ready for pre-school.
    Have a wonderful day!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  9. Jättesnygg tunika på dig. Skorna är suuuper.
    Kram Berit

    SvaraRadera
  10. Hej sicken model du är. jätte snygg MVH LENA

    SvaraRadera
  11. Har blivit en mycket uppskattad rutin på morgonen innan jobbet att kika in hos dig och kolla läget. Idag, super-fin tunika! Alltid super-fina bilder! Imponerad att du orkar på morgonen!

    SvaraRadera
  12. Tunikan är superläcker på dig! Passar dig perfekt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  13. Wow så snygg du är! Och så kul med en liten modellkompis :)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Så fint på dig!!! Och läckert med skorna! /Ellenor

    SvaraRadera
  15. Å vad snygg du var i den - och vilka fina dojor! Den där måste nog spanas in... :-)

    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  16. Tack söta, söta ni för de underbart snälla kommentarerna. Jag blir sååå glad.

    * Jag fotar med självutlösaren och typ hälften eller mer av bilderna jag tar blir ap-kassa så det krävs några försök att få till det :-)

    Många kramar till er fina och ha en riktigt skön kväll

    /Vivvi

    SvaraRadera
  17. Superfin tunika och snygga färger! Påminner lite om x-stitch i skärningen, eller?
    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar