VivanDivan

VivanDivan

söndag 28 augusti 2011

En gårdagens och snart hemfärd…

God morgon bloggisar! Idag känns det som jag verkligen inte har nåt att skriva om. Vi hade en jättetrevlig dag här igår och idag är det hemfärd. Känns faktiskt skönt. Jag saknar mina barn något fruktansvärt. Men först blir det några timmars avkoppling vid poolen innan planet går hem till Sverige. Har hört att det är värmebölja hemma också så det är ju lite najs…

Båtresan igår gick superbra. Ingen åksjuka och vilka otroliga vyer vi fick se. Jag återkommer i veckan med bilder för det var verkligen fantastiskt vackert…

Igår kväll var vi ut och åt på en jättefin restaurang och då får man ju passa på att klä upp sig lite. Klänning Odd Molly Up-to-me-ism i chalk strlk 0 och skor Tiamo Scorett.

P1160227P1160233P1160230P1160231P1160232P1160234

Jag måste också skriva ett inlägg senare om italienarna och deras mat. Helt fantastiskt gott men sjutton vad det är annorlunda mot hemma…

Återkommer om det. Nu ska jag ut i solstolen och fånga sista solen här.

Ha en skön dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Du är bara så supersnygg i outfitten och njut av solen. Här hemma är det varmt men lite lynnigt väder.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Wow *busvisslar*! Men du - värmeböljan varade ett dygn :( Nu jädrar är det åter till vekligheten.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ursnyggt! Jag är för dålig på att använda min, måste skärpa mig. Och urtjusiga skor! Ha en fin resa hem och en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för era gulliga ord :-) Oslotigern, klart du ska börja använda den. :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar