VivanDivan

VivanDivan

lördag 13 augusti 2011

Haystack blouse i dark pink it was…

Tjenixen bloggisar! Nu har vi precis kommit hem efter en dag på stan och i lekparken (återkommer senare med lite bilder). Det har varit strålande sol och än känns det faktiskt somrigt ute men så fort solen går i moln blir det lite kyligt så hösten är nog på gång…

Det var kanske inte så svårt att gissa vad det var i påsen från Tullhuset som jag shoppade i torsdag. Tror alla som gissade hade rätt :-) Odd Molly Haystack blouse i dark pink. Såååå himla söt och en härligt ceriese-rosa färg tycker jag. Vad jag sett och hört så kommer denna färg bli stor accentfärg i höst till alla mörka höstkulörer och det är ju lite kul tycker jag. Mer färg till folket….

Till blusen som för övrigt är strlk 0 har jag favvoshortsen från G-star, skor från Jeffrey Campbell och koftan från By TiMo. I öronen fjäderörhängen från KappAhl (nya favvosar) och trähalsband från Pieces (Vila)

P1150429P1150437P1150439P1150441P1150440P1150431P1150424P1150435P1150434P1150423P1150422P1150436P1150433P1150426P1150438P1150432P1150430P1150428P1150425P1150421

Skorna byttes till ballerina efteråt för det kanske inte är så praktiskt med heels i lekparken Smile

Blev lite shopping också men det visar jag senare. Bl a lite påfyllning till sminkbagen.

Ha en skön eftermiddag. Nu ska jag ta ett glas vi tror jag och så ska vi äta räkor och krabba ikväll. Tyckte den här vinflaskan passade mig Smile Få se om det smakar gott…

P1150446

Vad tycker ni? Är jag värd ett glas vin? Kan man öppna en flaska i sin ensamhet? Känns lite dumt när man är själv men jag var så sugen på ett glas rött till krabban (ja, det funkar faktiskt med rödvin till skaldjur)…kommer ju inte direkt dricka upp hela flaskan men visst kan man ta ett glas vin utan sällskap? Eller….

♥ Puss  & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Klart man kan! Haystacken är underbar :) Även koftan, ja alltihop :)) Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Klart du kan ta ett glas vin till karbban! det är ju jätteskillnad om man tex sitter och vinar för att man har tråkigt, känner sig ensam eller nåt annat. Om du ska till V-ås och lyckas hitta en 1 i rouge blir jag hysteriskt glad :) Tack söta för att du erbjuder dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart du ska ha lite vin!!!
    Haystacken är supersnygg i dark pink och på dig är den klockren :-)
    Ha en härlig lördagkväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Klart du kan ha lite vin. Haystacken är verkligen fin på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Klart du får vin snygging! Det är ju lördag..

    kramar!

    SvaraRadera
  6. Odd me: Tack söta och en fin kväll till dig också

    Frösötös: Ja, det är ju stor skillnad. Det är faktiskt gott att ta ett glas vin till maten även fast man är själv :-) Jag går in på måndag eller tisdag och kikar . :-). Självklart är det inga problem alls, tänkte ändå kolla om de har fått in något från fall...

    Helena: Tack snälla. En trevlig dag till dig också

    Hilde: Tack goa

    Lingonberrie: Ja, det är ju sant. :-)


    Kram till er finingar och vinet var jättegott till krabban :-)
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar