VivanDivan

VivanDivan

fredag 19 augusti 2011

Stop callin’….stop callin’

Hello, hello baby you called?
I can hear a thing
I have got no service
In the club, you see se
Wha-wha-what did your say,
Oh, you’re breaking up on me
Sorry I cannot hear you
I’m kinda busy…

God kväll bloggisar. Nu kommer mitt absolut flummigaste inlägg nånsin och för att göra det ännu flummigare måste ni lyssna på den här samtidigt som ni läser…

Let’s go…

Från klockan 16 idag har det varit rätt körig i min telefon kan jag säga. Jag ska ju debutera som barngympaledare i höst och idag var annonsen i tidningen med mitt nummer där man kunde anmäla sina små. Det stod att man kunde ringa efter klockan 16 och en minut över 16 började det. Sen har telefonen gått i ett ikväll kan jag säga…

P1150787P1150765P1150763P1150762P1150755P1150761P1150757P1150753

K-kinda busy
K-kinda busy
Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy

P1150751P1150750

Mmm, såhär har det sett ut i köket senaste timmen. Jag som försöker laga mat samtidigt som jag pratar i telefon…i ett…Blev t o m lite eldsvåda på plattan då jag satte på den, ställde på stekpannan och glömde bort det. Daaa

Just a second,
it's my favorite song they're gonna play
And I cannot text you with
a drink in my hand, eh…
You shoulda made some plans with me,
you knew that I was free.
And now you won't stop calling me;
I'm kinda busy.

För att flumma till det ännu mer var jag ju tvungen att ta lite danskort också. Satte på Lady Gaga och barnen ville ha minidisco så det fick det bli…

Sometimes I feel like I live in Grand Central Station
Tonight I'm not takin' no calls
Cause I'll be dancing....

P1150786P1150785P1150784P1150783P1150782P1150781P1150780

Cause I'll be dancing....

Cause I'll be dancing....

Cause I'll be dancing....

Sjuk i huvudet…Who? Me? Jorå såatt, ibland behöver man få bli lite excentrisk och leva ut lite…:-)

Ha en fin kväll bloggisar så ska jag fortsätta dansa lite med mina kids…

(Den engelska texten är utdrag ur texten till Lady Gagas Telephone…bara så ni vet)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

11 kommentarer:

  1. Hej hej,
    Gillar din blogg och skulle tycka det vore jätte kul om du kanske ville samarbeta med mig genom lägga upp Gniztra.com banner på din sida:-)
    Som tack får du såklart en present:-)
    Kram Gniztra.com "unika ting med mycket bling".

    SvaraRadera
  2. Hehehe, hoppas familjen fick lite mat till sist..
    Kanske kan vi få se lite bilder senare i höst när du "debuterar"???
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hihihi, vad söt du är. Vilken telefoneftermiddag du har haft..:-D

    Stora kramen till dig!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Ha! Ha! Jag var en av dem som ringde direkt när jag fick reklamen om barngympan i brevlådan (för ett år sen)...
    Kram :)

    SvaraRadera
  5. Underbart härligt!!!! :):) krameli:)

    SvaraRadera
  6. Veckans läckraste inlägg :-)

    SvaraRadera
  7. Säger hej när jag kikar förbi! kram Linda / www.exklusivvardag.se

    SvaraRadera
  8. Näe, du är inte sjuk i huvudet! Normalstörd, brukar jag kalla mig! :-)

    SvaraRadera
  9. Du är bara för härlig!!!!!

    SvaraRadera
  10. Underbart! Vilken inlägg och vad härlig du verkar vara. Kommer bli en kanonfröken på gympan ju :)

    Kram o ha en underbar lördag!

    SvaraRadera
  11. Gniztra.com: Du kan väl maila mig och berätta mer. vivandivangoesfashion@gmail.com

    Helena: Hi hi, jodå det blev lite mat också :-) Klart det blir lite gympabilder

    Lingonberrie: Japp, brände nästan i örat :-)

    Viveca: Ja, så har jag också varit när det är något. Tänkte liksom inte på hur det var på andra sidan hi hi:-)

    Too di Loo: Krameli

    Johanssonskan: Tack, man är väl ingen danstalang direkt :-)

    Linda/exklusivvardag: Hej tillbaka och välkommen hit :-)

    Shopstop-Ann: Kanske har en liten släng av normalstördhet jag med :-)

    Mia: :-)

    Ulrica: Ja, barnasinnet har jag kvar tror jag...:-)

    Kram alla söta
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar