VivanDivan

VivanDivan

lördag 20 augusti 2011

Kitty love…

Halloj! Tänkte bara kika in med ett par bilder hur jag har det just nu. Ska strax börja kolla på film nummer tre för dagen och ska nog välja nån gammal goding i skåpet. Visst får man väl unna sig en dag i soffan när man har chansen och La Familia är away. Städa kan jag göra sen :-)

Och sällskap det har jag ju som ni ser…

P1150859P1150857P1150853P1150843P1150852P1150842P1150860P1150845P1150861P1150854

Varför i helsike jag har hörlurarna fast jag är ensam hemma är ju en fråga för den vise Smile

När familjen kommer hem blir det kräftpremiär här hemma. Ska bli gott-i-gott-gott. Har ni ätit kräftor än iår?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Men gud så mysig han är! Precis så låg min lille Eldur som också var en röding :) Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att få ligga och gosa med en sån liten kelgrsi!
    Njut du i soffan, skönt att få göra det någon gång...
    PO är supersugen, så det är nog snart dags :-) Det är alltså maken som är kräftälskaren i familjen, vi andra småäter som sällskap!
    Ha en bra kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder! Finns det något bättre än gosiga kisar?
    Min gamla birma brukade ligga som en gloria runt mitt huvud och så älskade han att ligga sked (låter ju skumt, men som kattmänniska fattar du säkert).
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha du är inte ensam om att ha hörlurar på även fast du är ensam hemma:) Vad mysigt ni har det!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så mysiga bilder, kan nästan höra spinnandet...:-D
    Ha en fin kräftafton!

    kramar

    SvaraRadera
  6. Underbart, passa på att njuta. Städa kan man göra en annan dag :)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Blir helt kär i katten, vilken sötmys, underbar!!!
    brum brum brum brukar det låta när de gosar så där mysigt:):)

    SvaraRadera
  8. Odd me: Han är allt en godin :) Undrar om det är nåt speciellt för de röda...

    Helena: Ja, det är mysigt. Kräftor är gott men det kliar och svider så förfärligt på fingrarna så jag brukar bara äta några stycken :-)

    Fröken Abbe: Nej, det finns nog knappt det. Barn och kissekatter är det gosigaste som finns :-) Mina birmor är och de är också väldigt gosiga, precis som den här lille killen...

    Hilde: Tycker liksom ljudet blir bättre med lurarna när man tittar på datorn :-)

    Lingonberrie: Ja, det vibrereade rätt skönt på halsen :-)

    Ulrica: Njöt igår, städa idag :-)

    Too di Loo: Han är verkligen bara sååå go...och brummet var självklart där :-)

    Kram och ha en fin söndag ni söta
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar