VivanDivan

VivanDivan

torsdag 25 augusti 2011

3 timmars sömn, det får duga…

God morgon sötnosar! Eller god “mitt-i-natten” kanske man får lov att säga. Klockan är nu tre och jag har sovit tre timmar. Nu är jag färdig att åka men då jag är en tidspessimist har jag förstås lite tid över och vad passar då bättre än att blogga lite…

Jag hoppas nån Statoilmack på vägen är öppen för jag skulle verkligen behöva köpa lite medikamenter såsom nässpray och halstabletter. Riktigt ont i halsen och täppt är jag.

Dagens eller nattens stass består av G-star för hela slanten (linne, kofta, kjol) och skor Converse. Sen var jag lite fiffig som hade löshåret i när jag sov. Minimalt fix nu blev det :-)

P1160011P1160012P1160013P1160014P1160016

Ha det gott så hörs vi senare om ni vill

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Stackars dig som är sjuk när du ska resa! Hoppas du frisknar till snabbt och att ni får några härliga dagar i Italien!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej krya på dig hoppas du får en fin tur.Såååå mycket hår du har nu.Mvh Lena

    SvaraRadera
  3. Lite mediciner gör susen! Hoppas att du känner dig bättre snart igen! Nu blev jag ju så sugen på långt hår igen!!! Så snyggt!!! Önskar dig en trevlig resa. Sola lite för mig med om du får tid över :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha en fin resa Vivvi!
    Stora kramen

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar resa!! Hoppas du kryar på dig snabbt och kan smaka maten ordentlig.
    kram

    SvaraRadera
  6. Helena: Det gick faktiskt rätt bra. Nässpray, treo och halsisar och man var fit for fight :-)

    Lena: Tack, gick bra. Löshår är inte dumt :-)

    Viveca: Japp, bra nu att de börjat med sånt på mackar och vanliga butiker så man kan få tag på det...Skaffa lite löshår, perfekt när man inte orkar spara :-)

    Lingonberrie: Tack gulledu

    Hilde: Tack snälla! Maten var super

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar