VivanDivan

VivanDivan

onsdag 10 augusti 2011

GRATTIS BLOGGEN 1 år….

grattis_15406745_86634487_132080843

Halloj igen! Vet ni vad jag just kom på? Jo, min blogg firar faktiskt 1 års-jubileum idag. Hade inte haft en tanke på det. Skulle ju velat haft en fin utlottning eller något på min 1-års-dag. Daaa, måste försöka tänka ut nåt…

Tills vidare får jag gratulera mig själv som skrivit inte mindre än 646 inlägg på ett år. Nästan två om dagen i snitt. Mitt allra första inlägg hittar ni här

I början hade jag tänkt att det skulle bli en renodlad modeblogg men ju längre tiden gått desto personligare har den blivit med ungefär lika delar mode som tankar om ditt och datt och vad som händer i mitt liv. Antalet besökare ökar för varje dag och det är ju såååå himla kul. Blir så himla glad för alla besök jag får och alla gulliga kommentarer. Har inte heller råkat ut för speciellt mycket elaka kommentarer eller mail som vissa andra bloggare och det gör mig ju ännu gladare…

elephant-hearts-clipart

Tänkte nu att jag skulle göra en liten fuling och försöka ta reda på vilka alla ni är därute som läser här. Om ni vill svara på detta skulle det göra mig sååå himla glad. Så vem är DU? Hur gammal är du? Vad pysslar du med? Vart bor du? Barn, civilstånd mm…? Varför gillar du min blogg? Är det något du vill jag ska förändra, göra mer eller mindre av? Är det något du INTE gillar?

Svara på det du vill, skulle bli så glad och jag lovar att fixa en fin tävling inom kort som tack…Är det någon företagare därute som känner att ni skulle vilja skänka ett fint pris så maila mig gärna Smile

Här kommer litet axplock av bilder från året som gått….

 

Klicka på View Slide Show om ni orkar kika på alla Smile

Måste också avsluta med att säga tack till alla er läsare som är inne här varje dag. Ni är guld värda som orkar läsa om mitt liv…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

21 kommentarer:

  1. Hej!
    Grattis till 1-årsdagen!
    Gillar din blogg som blandar vardag med fest, och alltid härliga outfits. Jag är snart 42, bor i Mariefred med man och 1 barn, jobbar inom IT. Halkade in här via Odd Molly-intresset, men gillar att du blandar friskt!!
    Hälsningar
    Ellenor

    SvaraRadera
  2. Grattis! Ojdå, har du hållit på så länge. Kul. Tja du har ju kollat in min blogg så du vet ju vem jag är en lite tråkig tant påväg mot de 50, tjihi. Önskar troligen att jag var smal och 35 , nej då OM sanningen skall fram : så älskar jag kläder och främst G-star, Day, Hunkydory, Nolita, Rabens, Chill Norway och mycket mer och jag är så glad att du inte endast visar Odd-
    molly. Finns ju så otroligt många andra plagg som också är snygga, coola.
    Sååå Keep going on.
    Kram Berit

    SvaraRadera
  3. Grattis till bloggen!! Jag brukar ju vara här inne och kika ;-) Jag tror du vet en hel del om mig via bloggen.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Grattis till dig o bloggen! Hittade hit i början av sommaren. 45 år, särbo m katt, ekonom. Har sett dig på stan en gång och funderade länge varifrån jag kände igen dig ;-)Då hade jag bara varit på bloggen någon enstaka gång... Gillar blandningen mode och vardagsliv. Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis söta! Jag läser helt enkelt för att jag gillar DIG :) Du känns genomrar och genuin helt enkelt.
    Kram

    SvaraRadera
  6. GRATTIS TILL DIG OCH BLOGGEN!!! Jag gillar att du har så mycket energi och lyser på bilderna! KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Hejsvejs!
    Jag är en 40-årig två-flicksmamma. Mina tjejer är precis på väg att bli tonåringar vilket är otroligt roligt men samtidigt gör det ont i hjärtat att inta ha någon liten "plutta" längre. Jag jobbar i skolans värld. Hittade din blogg av en slump i somras när jag googlade på något, kanske Odd Molly? Jag är nog en typisk jeanstjej och går väldigt mycket i jeans, gärna G-star. Har på senare tid blivit förtjust i Hunky Dory och vissa delar av Odd Mollys kollektioner. Allt är underbart fint men inte på mig, känner mig utklädd om det blir för romantiskt. Älskade dina Baggyjeans från G-star som du hade när du var ute i våras, ihop med svart linne och någon pälsgrej. Var har du köpt dem? Hittar dem inte. Gillar din blandning på din blogg av mode, bilderna på dina outfits och ditt vardagsliv, härligt!

    SvaraRadera
  8. Grattis Grattis till Bloggens stora Dag:) Hipp Hurraa

    Jag kisar och har svårt för att se vad jag skriver idag pga mina dumma linser så jag säger bara KRAM:)

    SvaraRadera
  9. Grattis till ettåringen :)

    Vem är jag? Ulrica, 37år, gift, fyra barn, jobbar som kyrkväktare just nu och läser din blogg av den enkla anledningen att jag gillar jordnära och äkta människor och jag tycker du utstrålar det genom din blogg. Dessutom tycker jag om din klädstil :)

    SvaraRadera
  10. Grattis till bloggen!!! jag tror du vet vem jag är via min blogg:)Jag gillar din blandning av mode, barn, glamour och vardag.
    Kram

    SvaraRadera
  11. oj.. GRATTIS på 1-årsdagen!! (allaredan..)
    Tja, du vet nog vid detta laget jag är 50+, bor på öland med make o våra hundar osv osv. Tittar in för du "går igenom", vågar sticka ut på ett sätt jag aldrig någonsin skulle "våga"! Dessutom påminner du väldigt mycket om en högt älskad systerdotter i din ålder..
    Gillar dig med andra ord!
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Grattis bloggen på 1-års dagen!
    Jag gillar blandningen här på din blogg.

    Kram

    SvaraRadera
  13. Congratulations on your 1 year celebration!!! I love to check your blog regularly. How fun was yesterdays post with the zipper thing? Is this something from Sweden? It is perfect for sitting cozy by the fire in winter. Let me know if they have a website.
    Stor Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  14. GRATTIS PÅ 1-års DAGEN!!
    Läser din fin blogg för att du är en underbart, härlig kvinna med båda fötterna på jorden, mycket humor och stort hjärta. Vackra plagg visar du även upp ;-D
    KRAM och grattis än en gång!

    SvaraRadera
  15. Grattis! Jag gillar blandningen, bara kläder blir dötrist i längden! Kram!

    SvaraRadera
  16. Grattis grattis! Jag kommer inte långt efter dig - håller på att fila på ett jubileumsinlägg :-) Jag kommer inom här eftersom jag tycker du skriver bra och har sköna modebilder. Och så tycker jag om dig :-) Du verkar så söt och omtänksam, hoppas vi kan träffas en dag :-) Kramar!

    SvaraRadera
  17. Grattis!!! Det har varit superkul att få följa dig detta år och jag kikar in hos dig varje dag!!! Du är underbar!!!

    Kram finaste Vivvi ♥

    SvaraRadera
  18. Grattis! Jag är en tjej på 21 år som också gillar odd molly :) är arbetslös för tillfället och bor i stockholm. Har inga barn men en sambo och katt :) gillar din blogg som den är och har faktiskt inga tips till dig...

    SvaraRadera
  19. Grattis bloggen på födelsedagen!:)
    Jag gillar blandningen mellan mode och lite mer personliga inlägg och tycker att du är så himlans snygg i allt du visar upp!! Själv är jag 31, bor utanför Gbg, har sambo och barn och är snart färdigutbildad bibliotekarie. Kikar in då och då och blir glad av din fina blogg!

    SvaraRadera
  20. Ja blir alldeles mållös av era fina ord. Är det någon mer som vill förgylla min dag och hjälpa mig att lära känna er så fyll gärna på med kommentarer. Jag läser allt ni skriver... Ni är sååå underbara och fina allihop...

    Till dig som undrade vart jag köpt mina G-star jeans så är svaret G-star butiken i Gallerian. De heter G-star Dean Loose Tapered Jeans och finns i lite olika tvättar bl a hos Asos och Ssense tror jag...

    Kramar i massor!!!!!
    /Vivvi

    SvaraRadera
  21. Tack för ditt svar var jeansen kom ifrån. Jag ringer direkt!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar