VivanDivan

VivanDivan

fredag 22 mars 2013

HJÄÄÄLP!!! Kamerahelvete :-(

Fy tusan vad sur jag är just nu på min j-a kamera. Inte nog med att jag aldrig lär mig ta bra bilder (note to self, gå kamerakurs), nu har den pajat också. Och förstås fattar jag ingenting av felet och sånt stör mig något så fruktansvärt. Jag avskyr att vara dålig på nåt. Så nu tänkte jag att det kanske finns nån Nikon-expert därute som vet vad felet kan vara och om det går att laga. Garantin borde väl gått ut då jag fick den förra året så jag hoppas det inte är något dyrt som inte går att laga :-(

När jag startar den kommer följande upp i displayen.

P1270163

Det går sen inte att trycka på avtryckaren utan det liksom bara väser när jag trycker och inget händer….

P1270167

Det är en Nikon D5100 jag har om det kan hjälpa till för nån fotokunnig därute…

P1270166

Har testat googla men får bara diffusa svar…

Tack på förhand

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar