VivanDivan

VivanDivan

tisdag 19 mars 2013

Odd Molly What a Mesh Blouse Part 2 :-)

God kväll alla raringar! Tack snälla söta för tipsen om var jag kunde hitta What a Mesh Blouse. Nu var det ju dock så att konferensen slutade lite tidigare än tänkt och då jag bor på Scandic Sergel Plaza typ ett stenkast från Mathilde och jag ändå behövde kila och köpa något att äta och linsvätska så kilade jag in en sväng och kan man tänka sig. Där fanns den! Odd Molly What a Mesh Blouse som jag frågade om i förra inlägget. Och bara ett par timmar senare. Lite komiskt va? Och tror ni jag kunde låta den hänga kvar där och vara ensam och ledsen på sin galge? Nope, det gick ju inte. Speciellt inte efter att jag provat den. Fastnade för den redan när jag var hos Odd Molly och spanade in vårkollektionen i höstas och älskar även klänningen men den är lite lång för mig så blusen blir perfekt :)

P1270103P1270104P1270105P1270106P1270107P1270108

Omöjligt att få bra bilder just nu men den är verkligen sååå fin i r l. Såg på Odd Mollys FB-sida att den tydligen är “inne” i Portugal. Fanns i en modetidning där tydligen….he he

602110_440894085986163_501393831_n

(bilden lånad från Odd Mollys FB-sida)

Alltid lika kul de få gånger man ser Odd Molly figurera i modetidningarna

Nu mina vänner ska jag krypa ner i min hotellsäng, äta en sallad jag plockade med från Coffe House och titta på en bra film eller två innan jag somnar. (Ja, jag vet att klockan bara är typ halv sju men det är ju så mysigt att krypa ner i släta hotellakan och bara softaSmile)

P1270102

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Grattis! Kan tänka mig att den är skitsnygg på dig:) Skönt att få softa i hotellsäng:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis! det är ju högst uppiggande att få tag i något man verkligen vill ha :) Skön softning önkar jag dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men vad fin den är och ha en mysig hotellkväll,
    kramar

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg..har nog missat den alldeles! Du måste lägga ner en förmögenhet på kläder varje månad????
    Annsofie

    SvaraRadera
  5. Tänk vad bloggandet ger mycket tips! Kul att du fick tag i den! Ha det så gott mellan sidenlakanen!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar