VivanDivan

VivanDivan

onsdag 27 mars 2013

H&M home…gillart’ och ett fuuuult badrum

Halloj i stugorna! Nu mina vänner är jag ledig i fem dagar (med modifikation för jag ska jobba lite hemifrån i helgen) men ändå :) Detta ska jag fira med ett glas rödvin och choklad från mitt fina påskägg jag fått från jobbet. Jag ska visa er sen hur stort det är….mmmm

Tänkte bara jag skulle kika in och återigen strö lite lovord över H&M homes produkter. (Nej, jag är INTE sponsrad utan gillar grejerna, that’s it). Jag har köpt tre par påslakanset som är helt fantastiskt fina och kvalitén är galet bra för de priserna. Under 200 kr tror jag att jag betalat för alla mina set (ett påslakan och ett örngott). Och sååå fina mönster som man blir glad av. Slog också till häromsistens på ett gäng handdukar som var lite Missoni-inspirerade i printet. Återigen superfin mjuk och gossig kvalitet och fantastiska priser.

DSC_0793DSC_0794

Passar perfekt i vårt badrum nere som väl inte är världens snyggaste men dock rätt ok med små medel. I helgen kanske jag kan ta och fota lite hur det blev. Kom på att jag faktiskt lovat det förut då jag lade ut före-bilder hur det såg ut men så fick ni aldrig resultatet sen. Oooops :) Men i helgen lovar jag att fixa lite pics på hur man kan göra ett asfult badrum lite mer ok med små billiga medel utan kakel och klinkers mm…

Såhär såg det ut när vi flyttade in i höstas så ni ser ju hur trist det såg ut…

IMG_1766IMG_1767IMG_1771

Men nu ska jag ta helg med mitt påskgodis och mitt glas rött…. :-)

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset om HM Home - ska kika strax. Jag har rött men inget godis - kanske springa ner till ICA ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Superbra tips. Älskar Missoni handdukar. Har några som kostat skjortan och en slips. Så nu ska jag in på hm home o kolla stört.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Spännande, jag väntar ivrigt på fler badrumsbilder.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar