VivanDivan

VivanDivan

måndag 4 mars 2013

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta

God kväll vänner. Ikväll känner jag egentligen inte för att blogga. Jag känner mig faktiskt lite låg idag då jag gått och funderat på den här dagen för ett år sedan då min fina kusin lämnade oss. Jag ligger nu här i soffan, har tänt ett ljus och försöker minnas det fina. Man får försöka tänka på det positiva och det ljusa men det är väldigt lätt en sån här dag att fastna i de frågeställningar och chocken jag hade för ett år sedan. Jag lyssnar på Elvis på Youtube för jag vet att du älskade Elvis. Jag tänker på raggarbilar och ler av stolthet att vara nära släkt med en person som vågade gå sina egna vägar och strunta i koden att alla måste vara lika. Jag tänker på hur älskad du var. Dels av de dina men också av en massa vänner som alla saknar dig och minns dig som den fina person du var. Jag önskar jag hade känt dig lite bättre och jag ska ärligt erkänna att du inte alltid var i mina tankar. Du var ju den där lilla underfundiga pillimariska lill-kusinen som var så mycket yngre än mig och vi umgicks ju inte i samma kretsar. Men vet du J, du kommer alltid finnas i mitt hjärta…

DSC_0842

Jag älskar den här versionen av Always on my mind och de fina bilderna på Youtube. Jag har lyssnat på den mååånga gånger ikväll och jag vill tillägna den till alla som nån gång måste uppleva årsdagar av något sorgligt. Jag vill också tillägna den till min fina moster och morbror, min kusin A och hennes underbara små. Jag tänker på er idag….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar