VivanDivan

VivanDivan

onsdag 6 mars 2013

“Jag vill lyssna på han med snäckor på tuttarna”

God morgon vänner! Jahaja, så var vintern tillbaka igen. Minusgrader och frostiga rutor. Brrrr. Ska nog gå ut och starta bilen snart så den blir varmt tills vi åker…Och jag som var sugen på att börja sortera undan vinterjackor men det får nog vänta nån vecka till alltså. Suck…

Här hemma laddar vi nu för fullt för Melodifestival-final på lördag. Alla låtarna finns nu att lyssna på på Spotify och vi kör Mello för fullt just nu på stereon och i bilen. Min favorit är nog helt klart Robin Stjernberg men jag tror inte han kommer vinna. Tror nog på Yohio ändå fast jag gillar inte låten sådär jättemycket. Nä, på lördag ska jag rösta på Robin helt klart :) Emilia håller på Sean Banan förstås men Felix är fortfarande sur för att hans favorit Martin Rolinski inte gick till final så han tänker inte heja på nån minsann :) Emilia har ett par andra favoriter också som inte gick till final. Bl a den där Gosa-låten och så vill hon väldigt gärna lyssna mycket på “han med snäckor på tuttarna” Gissa vem hon menar? Inte så svårt va he he? Kolla här får ni se :-) Själv är jag fortfarande lite besviken att Eddie inte gick till final. Tycker hans låt är grym och riktig partyhöjare. Mmmm….det blir spännande i a f på lördag…

Dagens idag blev ett gammalt Odd Molly linne. Nymph top tror jag det heter. En gammal favorit faktiskt som jag haft som party-linne ett antal gånger. Men det funkar ju lite casual också med mjukiskavaj från Fornarina och jeans från G-star. Skor Friis & Co.

P1270024P1270025P1270032P1270026P1270027P1270028P1270030P1270031

Ha det gott idag så hörs vi senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Hej
    Vad roligt att höra att fler än jag är sura för att Martin R inte gick vidare:) den var bäst enligt mig. Riktigt 80 tal likt modern talking. Ha en bra dag/ louise

    SvaraRadera
  2. Snygg stass säger jag och rodnar lite när jag kommer i håg att jag har ett lika dant som inte luftats på evigheter :o)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar också Robins låt.Snygg outfit.ha en skön onsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar