VivanDivan

VivanDivan

fredag 8 mars 2013

Får man vara lite stolt?

Halloj bloggvänner! Äntligen fredag och lite ledigt ett par dagar. Den här veckan har varit galet intensiv måste jag säga och förra helgen var det ju också full fart med Stockholmstripp och kalasande. Men den här helgen blir det bara lugnt och skönt har jag bestämt. :)

På tal om Stockholmstripp så kom förresten resultatet av min fotografering hos Tintinstyle ut idag på deras Webshop/blogg och Facebook. Fy sjutton vad läskigt att se sig själv sådär men vilket kanonjobb Jennifer som tog bilderna gjort. Jag är faktiskt jättenöjd och lite stolt över att det blev så bra ändå. Var så orolig för det kändes så stelt och konstlat och jag visste inte hur jag skulle bete mig men det syns inte på bilderna tycker jag. Är ju jätteskillnad att ta dagensbilder med självutlösare och att bli fotograferad av någon annan. Det kan jag nog inte riktigt vänja mig vid :)

För er som inte kikat bjuder jag på lite bilder här också….

sotw (4)sotwsotw (1)sotw (2)sotw (3)sotw (5)sotw (6)sotw (7)sotw (8)sotw (9)sotw (10)sotw (11)sotw (12)

Och visst är outfiten galet snygg? Den satte de ihop utifrån hur jag beskrivit min stil och gett lite förslag på vad jag tyckte var snyggt. Tycker det blev supersnyggt. Och allt kan ni nu köpa rabatterat hos dem under 7 dagar. Så passa på om ni ser nåt som är snyggt. Allt finns i webshoppen eller butiken….:-)

Nu ska jag slå upp ett glas vin, laga plankstek och så blir det nog soffhäng med en bra film ikväll…

Och till alla er som tycker jag skryter…er struntar jag i, jag är faktiskt stolt över mig själv idag för att jag vågade. :-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

17 kommentarer:

  1. Grattis till jättefina bilder , och vinsten!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Snyggt vilken donna.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det är väl ändå självklart att du ska vara både glad och stolt över bilderna, så snygga och fina.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Klart som fan att du ska vara stolt! Bilderna är superfina och jag kan verkligen förstå om du var nervös, det skulle jag varit.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Åhhh såg bilderna idag på deras sida...
    Du är hur COOL som helst, bilderna är jättefina och du ser så avslappnad ut<3 Självklart ska du vara stolt=))

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  6. Så gøy!!! Kjempe fine bilder:)))
    klem

    SvaraRadera
  7. Du har all anledning att vara stolt! Sug åt dig det härliga och du är superfin och cool! Passar så himla bra i olika typer av outfit, jag gillar dig bäst i det lite tuffare coola (som kanske inte är OM) som är supernice. Hoppas du får en bra helg nu Vivvi, det är du värd.
    kram Milla

    SvaraRadera
  8. Såg också bilderna idag! Dom är superfina och vad kul att du fått vara modell hos dom! Klart du ska vara megastolt! Jag gläds med dig!
    Kram helena

    SvaraRadera
  9. Jättefin outfit ( vill ha allt) och superfina bilder! Tack för en fin och inspirerande blogg, blir så imponerad av er som orkar och hinner blogga och sprida glädje.

    Kram Anna-Märta

    SvaraRadera
  10. Klart du ska vara stolt! Jättefina bilder på en jättefin tjej! Vill köpa typ allt!

    Ha en skön helg, här blir det också lugnt och skönt

    Kram
    Septemberflikka

    SvaraRadera
  11. Oj så fina bilder. Du är ju verkligen en super modell. Kanon fina. Bara att gratulera.
    Ha det fint
    Kram

    SvaraRadera
  12. Du är fantastiskt VACKER på bilderna!! HEJA VIVVI!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  13. Sååå fina bilder!! Klart du ska vara stolt! Kram

    SvaraRadera
  14. Snygging! Kram

    (ps krossa Jante klart du ska vara stolt!)

    SvaraRadera
  15. Wow du är supersnygg relaxed thumbs up för dig !! Outfiten just love it , tröjan jackan stövletten too die for :)!!!

    Kraam på dig va stolt det får man /ska man vara när man ser/är så bra som du är :)!!!
    /Tina

    SvaraRadera
  16. Var stolt! Jättefina bilder!! SNyggt! /Ellenor

    SvaraRadera
  17. Såklart du ska vara stolt! Fattas bara annat.. Du är supersnygg och ger så mycket av dig själv. Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar