VivanDivan

VivanDivan

måndag 11 mars 2013

Bytt om tre gånger idag…

God morgon! Ny vecka nya utmaningar. Det känns som den här veckan kommer gå galet fort. T åker till Åre på onsdag och då blir det pyssel torsdag fredag för att få ihop det. Funderar på om jag ska boka in redan nu att sluta rejält tidigare åtminstone på fredag och göra något med de små på fredag eftermiddag. Vi får se hur mycket det blir på jobbet…

Tittade precis på termometern och det är –15 grader utanför. Brrrr och det känns inne också tycker jag. Iskallt på golvet så det är tofflor på som gäller. Skulle precis ta dagens-bilder och insåg plötsligt att jag hade tofflorna på mig så de åkte av och klackarna på. Sen blir det varm-UGGsen när jag åker iväg sen. Brukar ta klackskorna i en väska och byta om sen när jag kommer till jobbet då jag dels fryser fossingarna av mig och dels har en bit att gå från parkeringen till mitt uppdrag.

Idag var det en sån där dag ni vet då man inte tycker att man har nånting att ta på sig. Kände mig inte sugen på vare sig jeans eller klänning utan vantrivdes i allt jag provade. Tre gånger blev det byte och nu står jag här med en halvdan stass som blev en kombo av två tidigare provningar. Usch, känner mig sådär asful idag. Håret på ända, blek, glåmig och uppsvälld….blä….såna dagar har man ju ibland och hoppas det känns bättre imorgon :)

Dagens blev i a f jeans Circle of Trust, tröja Odd Molly twistme jumper strlk 1 i dark grey och skor Friis & Co. Sjalen kommer från Beck Söndergaard.

P1270050P1270051P1270053P1270052P1270055P1270054

Usch, så grå och trist jag ser ut. Men men, man kan inte vara på topp jämt. Idag är jag grå och känner mig ännu gråare. And that’s that…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Halloj!! Läcker outfit! Såg att du ägde en OM velourette plain dress i chalk. Nåt du vill bli av med?
    Kram Vickan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Vickan :)

      Jo visst har jag en velourette plain dress. Maila mig gärna vad du skulle kunna tänka dig att ge för den så ska jag fundera på saken :) Jag är inte omöjlig då jag inte använt den särskilt mycket...

      vivandivangoesfashion@gmail.com

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Ja fy och f*n vad tråkigt med kylan. Snygg som alltid är du:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar