VivanDivan

VivanDivan

fredag 8 mars 2013

-12 grader och lite leoprint

God morgon vänner! Hur har ni det? Här är det visst sviiiiinkallt idag. Tittade på termometern nyss och det är –12,5  grader utanför. Vart sjutton tog min vår vägen nudå? Det här är ju inte ett dugg kul. Hit med lite värme nu då….!!!

Igår var jag helt galet trött av förståeliga skäl då jag ju jobbade långpasset big time med start två på natten och kom hem vid 18. Så jag slocknade före åtta igår kväll när jag nattade småttingarna. Zzzzzz

Men idag är jag pigg och utvilad igen. Fredag och slut på den här arbetsveckan. Ikväll ska vi laga plankstek minsann och imorgon blir det lite utflykt om vädret tillåter och sen laddar vi för Melodifestivalen på kvällen. Jippi, heja Robin!!!! :)

Dagens idag blev blus med leoprint från H&M. Inköpt före jul här för 149 kr. Riktigt fynd och jag undrar om den inte finns kvar i webshoppen :) Jag gillar verkligen djurprint. Zebra och leopard är stora favvosar här och det verkar ju hålla i sig. Nice nice….Till blusen har jag jeans från G-star, skor UGG och halsband Unica of Sweden.

P1270042P1270043P1270044P1270045P1270046P1270048P1270047P1270049

Önskar er en underbar fredag i vinterkylan. Hoppas ni får en superdag

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Snyggt och så fin du var på Tintin styles bilder!
    Ha en trevlig helg Vivvi.
    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar