VivanDivan

VivanDivan

tisdag 19 mars 2013

Efterlyser Odd Molly What a Mesh Blouse

Halloj där! Lite rast här på konferensen och mitt huvud håller precis på att spricka känner jag. Headache from hell och det är sådär när man ska försöka lyssna och vara koncentrerad. Buhubuhu...

Tänkte i a f slänga ut en liten efterlysning. Alla pratar ju om underbara What a mesh dress från Odd Molly men det finns ju en blus också i samma tyg. What a mesh blouse! Hur snygg var inte den då???

Vill, vill, vill ha! Men förstås finns den inte att hitta nånstans? Är det nån pärla därute som sett den nånstans? I Odd Mollys webshop är den slut och jag kan inte hitta den nånstans....

Nu börjar det här igen så jag måste sluta! Vi höres....

Puss & Kram
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Hej
    Prova att maila Oddmollys webshop och kolla om de vill sända dig en lista på vilka butiker som tagit in den i din storlek. Det brukar de hjälpa mig med:) Hoppas du får tag på den. Ha en bra dag/ louise

    SvaraRadera
  2. Här finns, kan rekommendera butiken!

    http://www.bohemiandamesmode.nl/templates/product.net?p=760

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar