VivanDivan

VivanDivan

onsdag 13 mars 2013

Den guldglittrande Milex Jumper och The Following

God morgon sötisar! Nu är jag så skapligt trött på den här kylan att jag får spel snart. –10 nu när jag gick upp och dessutom var det snöstorm igår kväll/natt. Brrrr…

Men nog om kylan. Har ni tittat på nya deckarserien på TV4? The Following med Kevin Bacon? De två första avsnitten sändes i söndags och igår var det dags för del tre. Grymt bra och jag vill bara ha mer. De två första avsnitten är gratis på TV4 Play ett par dagar till och sen måste man ha premium för att se så in och kika ni som missat den vettja. Såååå spännande om än lite ruskig men storyn är riktigt bra och lite annorlunda. Kan verkligen rekommenderas.

The-following

Idag har jag på mig en ny tröja faktiskt. Köpt från Tintinstyle. Milex Jumper från ChillNorway. Modellen blev jag kär i i höstas när den kom i ull-mix-variant och går omkring i min Bryce Jumper (som den hette) jämt och ständigt hemma. Och Milex blir perfekt till våren i tunnare bomullsmaterial med insydda paljetter så den glittrar sådär härligt. Till den har jag jeans G-star, skor UGG och sjal Beck Söndergaard.

P1270064P1270065P1270066P1270068P1270067P1270069P1270070P1270071P1270075

Ikväll ska vi krama darlingen hejdå för ett par dagar för han far iväg till Åre och åker lite skidor med jobbarkompisarna. Snyft snyft men vi får lov att klara oss utan karln i huset tills på söndag :)

Ha en fin dag vänner

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Visste du skulle gilla serien! Det hade jag listat ut pga dina egna filmtips tidigare. En del gillar ju inte alls sådana här ruskiga thrillerserier, och den är ju rätt blodig av sig, och spooky...(och inga vampyrer vilket jag är väldans tacksam för) kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, den var ju så bra! Tack för att du påminde mig att den började i söndags :-)
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Snygg tröja! Hur tycker du den är i stl?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har den i Small och tycker den är normal i storlek. Väldigt mjuk och töjbar.
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Hej!
    Jättesnygg tröja men jag är nyfiken på din lampkrona som skymtar bakom, den ser jättefin ut var är den köpt?
    Jag har sneglat på den på många dagens bilder.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marika!
      Lampan är faktiskt inte köpt utan den fanns i huset när vi flyttade in och av sladdarna till lampan att döma är de nog rätt gammal :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar