VivanDivan

VivanDivan

lördag 23 mars 2013

Please x 2, en dagens är allt jag mäktar med…

God kväll sötisar! Har ni haft en bra lördag? Här har det varit fullt upp sen halv fem imorse då jag gick upp och städade och förberedde för Emilias barnkalas som skulle hållas idag. Korv med bröd, fika och marängsvisch skulle hon bjuda på och det kom 11 barn. Helt lagom och det blev jättelyckat även om 2,5 timmar går himla fort och vi hann inte med så mycket lekar utan de roade sig superbra. Jag har inte hunnit gå igenom bilder än och orkar verkligen inte det just nu för nu ligger både jag och T som två däckade sillar i varsin soffa. Han tittar på ishockey och jag bloggar lite. Småttingarna tittar på Ice Age 4 i rummet bredvid med varsin godispåse och verkar rätt trötta de med. Jobbigt med kalas ju :-)

Så allt jag mäktar med just nu i bloggväg är ett kort inlägg med en dagens outfit som jag fotade tidigare. Invigde mina vinstkläder från Tintinstyle. camojacka Please, tisha 2nd Day och skor Ash. Jeansen är också Please så idag är jag all in på märket :)

P1270228P1270229P1270230P1270231P1270234P1270235P1270236P1270237P1270238P1270239P1270242

Jag lovar att återkomma med lite pics från kalaset men nu ska jag nog ta mig ett glas vin och halvrlumra i soffan innan det är dags för kvällsmat. Det blir chicken fajitas ikväll är det tänkt om vi nu orkar efter allt fikande :)

♥ Puss & Kram♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Himla snygg stass! Hoppas ni får ta igen er nu efter kalaset. Det är något av det mest slitande som finns..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha barnkalas är inte någon räkmacka så du är väl värd att slappa nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow vilken snygg outfit, vill ha allt. Förstår att du är helt slut, barnkalas tar verkligen musten ur en. Njut av ett glas vin o ha det bäst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Människa du är helt osannolik, uppe halv 5!?! Haha, ja jag kan minnas våra barnkalas genom åren och hur man legat helt utslagen efteråt. Konstigt att man som förälder är som mest spänd... En gång minns jag speciellt, när min Felix haft kalas upptäcktes sedan ett antal prickar på honom, vattkoppor visade det sig. haha, men tror ingen annan blev smittad. kram Milla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar