VivanDivan

VivanDivan

lördag 9 mars 2013

Utedag my ass…or my banging head…

Halloj alla! Här är det faktiskt sådär just nu. Morgonen började så himla bra. Vi gick upp i tid och åt frukost och sen skulle T hjälpa sin far att lassa ved så Felix följde med ut. Emilia lekte med barbiedockor och jag tog en liten vilopaus på sängen och somnade förstås. När jag vaknade en halvtimme senare hade jag gräslig huvudvärk. Ni vet sån där jordens dunkande och sprängande huvudvärk. Eftersom jag gett mig fasen på att inte ta någon treo har jag nu stått ut hela dagen här men tog precis en alvedon som jag hittade i ett skåp. Men utedag blev det inte som jag tänkt och barnen var väldigt förstående. Felix hade kul med papsen sin ute med fyrhjulingen och en bob som de bundit fast bakom fyrhjulingen. Och Emilia har lekt för sig själv hela dagen faktiskt. Själv har jag legat och sovit nästan hela dagen. Fy fasen vilken bortkastad dag när det varit så underbart väder. Blä och fy. Nu har T åkt iväg och handlat lite räkor och annat gott till kvällen och jag ska försöka pigga på mig lite så jag blir piggare till Melodifestivalen ikväll.

DSC_0495DSC_0496DSC_0497DSC_0498DSC_0499DSC_0500

Ja se grabbar och deras maskiner :) (Och ja, Felix hade hjälm och nej det gick inte fort alls) :)

Ska försöka återkomma med ett inlägg senare med min och Emilias Stockholmstripp del två. Och så har jag ju massa kalasbilder från förra söndagen också. Ligger lite efter här känner jag :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt med din huvudvärk! Hoppas det ger med sig snart!
    Felix ser ut att ha haft toppen i alla fall :-) Det ser himla kul ut!
    Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre snart! Kul med din stklms tripp! Kram Nilla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar