VivanDivan

VivanDivan

fredag 1 mars 2013

Sneak-peak på vad jag gjort idag…

Halloj i stugorna! Oj vilken härlig dag jag och lilla skatten haft idag. Vi har verkligen haft kvalitetstid de luxe hon och jag men just nu är jag så trött att jag inte orkar göra något större inlägg av vår dag. Lillan har precis somnat här på hotellrummet och jag tänkte slötitta på en film tills jag också somnar. Men en liten sneak-peak på vad jag gjort idag som jag lovade berätta om ska ni faktiskt få…

Jag vann ju faktiskt en tävling här före jul och priset fick jag idag. Och oj vilket pris, och oj vad kul det var och oj vad glad jag är att jag vann för vilken grej och vilket minne för livet. Tänkte dock jag skulle suga lite på karamellen ett tag till men tänkte ge lite hintar vad det skulle kunna handla om.

Och nej, jag har inte tatuerat mig idag som nån här gissade men det är en himla bra gissning för det är en sak som jag verkligen funderar jättemycket på just nu. Skulle vilja tatuera något med mina små nånstans på min lekamen men kan för tillfället inte komma på det optimala och det är ju rätt viktigt när man ska gadda sin kropp forever liksom…

Men som sagt, här är lite sneak-peak vart jag i a f har spenderat en stor del av min eftermiddag tillsammans med ett gäng underbara tjejer och min lilla Emilia…Och vet ni, jag hade kunnat ta 1000 bilder till på det här stället men hann inte riktigt med. Så här kommer lite smakprov…

DSC_0665DSC_0666DSC_0667DSC_0668DSC_0669DSC_0670DSC_0671DSC_0672DSC_0673DSC_0674DSC_0675DSC_0676DSC_0677DSC_0679DSC_0664

ove it all…vilken butik, vilken personal, vilka snygga kläder. Och sååå trevligt vi hade jag och lilla snorpan. Tack snälla Tintinstyle för en underbar eftermiddag. Mer kommer senare så ni får se exakt vad jag pysslat med där idag :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Jag läste på Facebook vad ni gjorde där, himla kul och spännande:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad underbart kul! Mycket snygga pjucks som skådas lite här och var. Jag beställde ett par Ash-sneakers som dök upp idag, såå snygga. Ska bli kul att se lite mer av din helg sedan. Ha det fortsatt toppen. Kram!

    SvaraRadera
  3. Så kul att dottern har piggat på sig och vilken helg ni kommer att ha:)) Supermysigt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så himla kul! Vilken mysig dag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ser underbart ut❤️
    Kram på Er

    SvaraRadera
  6. Ja vilken butik! Jag och min stora dotter var där förra veckan! Men vad var det du vann?
    Vill du vinna mer har jag en tävling i din smak!
    Kram och ha en bra lördag!
    Helena

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig dag ni haft. Jisses i den butiken hade jag gått helt bananas, hade velat shoppat allt.....Ska bli spännande att se vad vinsten är för något. Ha en fortsatt mysig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Hihi förstår att ni hade det bäst :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar