VivanDivan

VivanDivan

lördag 30 mars 2013

En utedagens kan ni väl få…äntligen lyckas jag med systemkameran

God kväll vänner! Sitter här med ett glas rött och väntar på att mina lamm-racks ska bli klara. Det luktar verkligen ljuvligt i köket just nu…mmmm…jag kan bjuda på receptet senare om ni är intresserade. Såååå gott :)

Annars har det varit en lugn och skön påskafton. Var ner alldeles själv på stan och strosade en sväng och köpte lite småsaker till barnens påskägg som de fick leta efter ute på eftermiddagen. Vi har även premiärgrillat hamburgare och satt ute och åt. Lite i kallaste laget kanske men ändå….:)

Testade mitt stativ idag som jag fick av T i julklapp och en ny fjärrutlösare jag köpt till min Nikon och helt plötsligt blir det inte suddiga bilder längre utan faktiskt helt ok..

Tröja ChillNorway Milex jumper, jeans Circle of Trust, skor Airstep, jacka Munderingskompagniet och sjal B.Loved.

DSC_0894DSC_0895DSC_0897DSC_0898DSC_0899DSC_0900DSC_0901DSC_0904DSC_0906DSC_0907DSC_0908

MIn ständiga följeslagare Chewie kom visst med på ett kort också :) Och nej, jag har inte tagit perfekta bilder och jag är inte bra på fotografering men jag är himla glad att jag hittat ett sätt att i a f få relativt klara bilder med min systemkamera nu :-)

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Härlig vårstass :-)
    Glad Påsk!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder och ursnygg stass! Kul att du fått fart på kameran igen...
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar