VivanDivan

VivanDivan

lördag 2 mars 2013

Mysig morgon

God morgon vänner! Här har vi hunnit med mycket på morgonen. Vi somnade både jag och Emilia runt tio igår kväll så här vaknade i a f jag tidigt. Halv fem slog jag upp mina blå och för att fördriva tiden passade jag på att titta på lite film. Som jag väntat på Breaking Dawn part 2. Missade den på bio men så idag hade den hyrpremiär på Headweb så den blev det. Och den var ju bara såå bra. Men kändes kort. Ville inte att den skulle ta slut. Och som alltid när det är slutet på en filmserie blir jag grymt vemodig. Kommer sakna den där spänningen att gå och vänta på nästa. Och vetskapen att det inte blir någon fortsättning är ju bara so sad. Fjantig, jag vet men ändå….:)

DSC_0757

Vid sjutiden vaknade lilla prinsessan och ville absolut gå ner till bubbelpoolen igen så det gjorde vi…

P1260974

Alldeles ensamma var vi (förstås…vem mer är så dum att man går upp sju och bubblar när det är lördag och man har chans till värsta sovmorgonen?) :)

P1260982P1260980P1260979P1260976

Sen har vi hunnit med en mysig och god frukost också i restaurangen.

DSC_0771DSC_0772DSC_0773DSC_0776

Nu ska vi softa ett tag och sen blir det Skansen och Slottet. Jag lovar en mer utförlig redogörelse med mycket bilder sen imorgon när vi kommer hem. Här är bara lite smakprov Smile

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

3 kommentarer:

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar