VivanDivan

VivanDivan

fredag 25 maj 2012

Yes, Loreen rules och multitasking

God morgon bloggisar! Tittade ni på Eurovision-semin igår? Det gjorde jag. Körde lite multitasking igår kväll faktiskt för mina favoritserier Revenge och Unforgettable gick ju samtidigt så jag hade TVn på med dem samtidigt som jag hade Eurovision på datorn på SVT Play. Fiffigt va? :-)

Nu är det fredag och oj vad den här veckan har gått fort. Igår var jag in på ett möte på förmiddagen på jobbet men sen åkte jag hem. Kände mig alldeles matt. Men hann dock inte mer än innanför dörren då telefonen ringde och sen blev jag fast ända till klockan 21 med jobb. Fast det blev en paus när jag skulle åka och hämta barnen. Vi tog då en sväng ner på stan och köpte glass. Det är väl inte dumt? Inte dumt alls tycker jag trots att det bara var barnen som åt glass. Jag vågade inte för min mage men att sitta på vårt mysiga torg i solen en stund är ju såååå skönt…

Helgen kommer bli superhektiskt känner jag så ikväll efter jobbet blir det att relaxa helt maxat med grillat och mys. Kanske ett premiärdopp i bubbelpoolen för mamsen…

Dagens outfit består av Odd Molly ceremony s/s tunic i dark powder strlk 0, byxor Hunky Dory och skor Jeffrey Campbell.

P1230270P1230271P1230272P1230273P1230274P1230275P1230277

Åsså två små blommor i håret åkte dit :)

P1230282P1230285P1230295P1230289P1230292

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Ett dopp i poolen låter verkligen som en bra idé - så jäkla skönt det skulle vara :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sååå fin du är, älskar din blogg ;-))) var har du hittat de fina blommorna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Blommorna är hårnålar som jag hade i håret när jag gifte mig för snart fyra år sen. Minns inte var de kommer ifrån :-)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Åhh, med blommor i håret är du ljuvlig! Hoppas du får relaxa lite nu. Kram

    SvaraRadera
  4. Så sommarfin du är! Njut av fredagen i bubbelpoolen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack alla för era söta ord. Blir så glad :)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar