VivanDivan

VivanDivan

tisdag 22 maj 2012

Jeffrey Campbell…master of heels

God morgon alla sötisar! Idag fick jag nästan spel när jag skulle hitta nåt att ta på mig. Alldeles för varmt för jeans och jag har alldeles för likbleka ben för att gå  barbent och vad har man liksom då? Tights känns lite passé för mig men jag hittade ett par gamla jeans-capri som fick åka på under klänningen. Man ser lite av vitbenen men men…

Jag fick paket igår också. Ända från USA och minsann åkte jag på tull också. Rackarns, men det blev ändå billigare än om jag skulle köpt dem i Sverige. Och vad var det då? Jo, ett par nya Jeffrey Campbell heels. Jag har redan två par sen förut och dessa är jag precis lika nöjd med. Sååå himla sköna trots den skyhöga klacken och mjukt skinn som man absolut inte  får skavsår i. Och då får jag skavsår av nästan alla skor. Så dessa kan jag varmt rekommendera. Modellen heter Perfect Platform i färgen Nude.

Till skorna idag har jag klänning och underklänning By TiMo och jeans-capri från Pieces.

P1230247P1230248P1230249P1230252P1230250P1230251P1230253P1230254P1230255

Nehej, lite solbränna på det här och målade tånaglar blir det nog super i sommar Smile

Ha en fin dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Njaa, inte min smak precis!
    Mvh A

    SvaraRadera
  2. What? Menar du hela outfiten eller skorna ? Tunikan är ju jätte-fin.
    Skorna är alldeles för höga för mig men det betyder inte att andra inte kan ha dem.
    /C

    SvaraRadera
  3. Skorna är superläckra, skulle jag gärna haft. Helt underbara, men nu kommer vi till det där med svagheten i mig.
    Klänningen är också hur snygg som helst.
    Ha en härlig dag, här strosas runt i ännu en långklänning:)
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga! Du passar verkligen så himla bra i sådana skor din snygging! Kram

    SvaraRadera
  5. Va, är tights ute? Det vill inte jag!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar