VivanDivan

VivanDivan

fredag 11 maj 2012

Hemlig resa…

God morgon bloggisar! Idag har vi en spännande dag framför oss. Barnen är sååå himla uppspelta. Vi ska åka på en hemlig resa. (Ja, alltså hemlig för dem, jag har ju planerat det hela) :-)

Först ska vi sätta oss på tåget till Stockholm och vidare ut till Naturhistoriska museet. Där har vi heeeela dagen på oss att utforska dinosaurieskelett och annat. Hoppas vi kan se nån film på Cosmonova också men det är tydligen fem-års gräns så vi får se vad de säger då Felix ju inte fyller fem förrän i augusti.

Dagens idag är byxor och blus Hunky Dory och skor Converse. Emilia har klänning Nova Star, jacka Lucky Ellen, jenasleggins Lindex och skor Converse. Felix har jeans KappAhl, tisha Polarn o Pyret, jacka Lindex och skor Converse.

P1230116P1230117P1230118P1230119P1230120P1230121P1230122P1230123P1230124P1230127

Nu är det bråttom, bråttom till tåget. Hoppas ni får en superfin fredag alla fina

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

18 kommentarer:

  1. Gillade byxorna jättemycket!
    Är det mycket stretch i dem?
    Kommer ju fortfarande knappt i några byxor :-/
    Ha en trevlig fredag!
    Många kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är jättesköna. Twill Zip pants tror jag de heter. Är inte så jättemycket stretch men lite. Stora i storlek. Jag har XS på mina.

      Trevlig lördag till dig
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Önskar er den bästa av dagar. Kan tänka mig att barnen är uppspelta och pladdrar på hela vägen till Stockholm. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det var full rulle :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Så fina ni är alla tre! Jag har en väldigt lik kombo med rosa byxor från hd men annan modell och samma blus fast ochså i annan modell med samma tyg:) måste nog visa den någondag känner jag nu när jag såg denna fina på dig! Byxorna sitter supersnyggt på dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Hunky Dory går från klarhet till klarhet för mig. Såå mycket fint :) Kan tänka mig att du är top-notch i den kombon. Det vill vi gärna se :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Verkar som mitt inlägg bara försvann? Ni är jättefina alla tre! Jag har en liknande kombo som du, som jag ska visa någondag:) jättesnyggt satt byxorna på dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Det låter som en riktig toppendag och fina är ni alla tre.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  6. ha en underbar dag och så kul ni kommer att få.
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma. Vi hade super
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  7. Vilken mysig dag du har ordnat. Hoppas att ni får det bra. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade supermysigt tack :-)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  8. Byxorna är supersnygga, jag har beiga. Tycker skinnbyxorna i den modellen är hur coola som helst. Hoppas ni haft en härlig dag tillsammans.
    Ni är så fina alla tre.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skinnbyxorna är awsome men ack så dyra...De här byxorna är ju sååå himla sköna och sitter super tycker jag

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  9. Vad mysigt med roadtrip:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roadtrips is da shit :-) Lovely

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar