VivanDivan

VivanDivan

torsdag 10 maj 2012

“Imorgon ska jag träffa prinsen i solnedgången”

God kväll alla fina!

Nu har vi städat och fejat som galningar jag och barnen här ikväll så vi har det fint inför helgen. Känns otroligt skönt. Ställde precis undan skurhinken då alla golv nu är avtorkade. Barnen hjälpte också till och dammtorkade. Och när de dammtorkar då blir det ordentligt och noga….och blött…

DSC_0019DSC_0020DSC_0021

Dessutom älskar de att klättra mina små och ibland får man hjärtat i halsgropen när de far runt. Och att hoppa ner från allt måste de förstås också. Rena undret att de inte gör illa sig oftare…

De fick lite nya kläder idag av min mamma som “norpade” med sig dem från förskolan och Emilia skulle förstås prova. Hon svassade runt i ny klänning och sa:

Imorgon ska jag ha den här klänningen för då ska jag träffa prinsen i solnedgången”

Vart sjutton fick hon det ifrån? Smile

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar