VivanDivan

VivanDivan

fredag 4 maj 2012

Spritzer dress och nu ska vi klara sommaren på skofronten :)

God morgon alla sötisar! Igår var det ju helt fantastiskt väder. Jag och barnen åkte ner på stan efter jobbet för att hitta en cykelhjälm till Emilia plus vår-och sommarskor till de små. Sen blev de helt akut jättehungriga så det blev utemat på pizzerian. Pannkakor och korv till barnen och kebab med ris till mamman. Och vet ni vem som dök upp när vi är där? Jo, bästaste T som saknade oss och åkte hem från Stockholm. Vilken härlig överraskning och vi blev lika glada allihop :)

Dagens idag blev som jag lovade igår Odd Molly Spritzer dress i white strlk 1. En söt liten wrapklänning som jag till sommaren tänker sporta med bara bruna ben och boots eller söta sandaler. Men än är benen lite för vita och värmen lite för långt borta så då blev det jeans från Circle of Trust och skor Swedish Hasbeens istället

P1230040P1230041P1230042P1230043P1230044P1230045P1230046P1230047

Är det nån som tycker den är fin och är sugen på en till ett bra pris, kolla mitt inlägg igår här där det finns en till Salu i strlk 1 som Maria säljer…Tycker den är normal till något liten i storlek för er som undrar. Ärmarna är dock bra i denna men lite liten över ryggen och bysten om man har större byst…

Och så var det gårdagesn shopping då. Sex par skor blev det i påsarna så nu är de försedda hela sommaren och till en bra peng faktiskt. Tror jag betalade ca 1300 för alla sex paren. Inte dumt, inte dumt alls…

P1230051

(Ett varsitt par Croccs tofflor i färger som de valde själva. Jag avskyr dem men ungarna bor i dem på sommaren så man får väl ge sig…Ett par Puma springskor till Felix, ett par lite kraftigare Ballerina från Wildflower till halva priset, söta cerisa fuskmockasandaler med fransar från H&M till Emilia och så “eldskor” från Pax till Felix också för halva priset. När han såg dem stod ögonen en halvmeter ut från huvudet och jag hade inte hjärta att neka honom dem även om de kanske inte riktigt är min smak :)

P1230053

Och så ny cykelhjälm till snuttan. Förstås rosa som hon valde själv…

Nu kör vi fredag hörni så hörs vi ikväll…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Vad gulligt att han kom hem så där! Förstår hur glada ni blev. Du ser så vårigt fin ut! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är i Spritzern. Inser tyvärr att den blir för liten till mig i storlek 1 nu när jag ser den på dig. Hade annars tänkt köpa den av Maria.
    Skönt att ha fixat alla skorna till barnen, jag har bara hunnit med ett par sandaler.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Spritzern är så fin och visst längtar man efter bruna ben. Du är supersnygg!
    kram

    SvaraRadera
  4. Hihi, känner så väl igen det där med eldflammorna. Mina grabbar var galna i sådana tryck som små. Mamman delade inte deras smak, men med en sådan lycka i ögonen gick det ej att stå emot. Nu har det dock gått över sedan ett antal år tillbaka. Kram!

    SvaraRadera
  5. Fining!
    Tack för hjälpen, nu är den såld :-)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar