VivanDivan

VivanDivan

söndag 6 maj 2012

Vita drömmar från Gina Tricot

Halloj alla glada! I fredags var jag in en sväng på Gina Tricot när jag hade vägarna förbi. Brukar inte gilla den butiken av flera anledningar. Dels är det mest tonåringar där och jag känner mig helt malplacerad, den är så fullsmockad med kläder att man har svårt att hitta nåt överhuvudtaget och så är det oftast inte alls min smak på kläder men i fredags…oh my vad mycket snyggt de hade. Blev alldeles chockad och skulle kunna få med mig ett tiotal saker hem direkt men orkade inte prova. Såg sen att de hade en webshop också där jag hittade flera av sakerna jag såg i butiken. Här har ni några finingar i vitt jag valt ut som alla lätt skulle kunna hamna i min garderob…

anniedress299CheapMonday_399ellentunic299florine lace top 249ingriddress349menadress199olivetop24947094100001_m47190142001_m47767142001_m

Alla plaggen kostar från 149 kr till 399 kr. Så lite snabb räkning gör att man kan få nästan alla ovan för ett lite dyrare Odd Molly-plagg. Sånt får en att tänka lite eller hur….?

Nu blir det hamburgsgrillning här hemma. Ska även få till ett tillbehör i ett litet foliepaket tänkte jag. Blir det bra får ni receptet senare…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Linnet och klänningen under var jättefina!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket fint! Tycker att det är så fräscht med vitt men använder det sällan. Dyngar bara ner mig.....Kram

    SvaraRadera
  3. Långklänningen och jeansen var mina favvisar :-)
    kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar