VivanDivan

VivanDivan

onsdag 16 maj 2012

En bulle på huvudet! Hair donut, vad fiffigt

God morgon bloggisar! Fy sjutton vad trött jag är. Ni är väl trötta på att höra det men jag är verkligen sååå himla trött. Blev nog bara ett par timmars sömn inatt. Kan verkligen inte somna på kvällarna och det börjar bli lite drygt nu. För mycket i huvudet som snurrar antar jag…

På tal om huvud så testar jag en ny “frippa” idag. Köpte en sån där rund bulle ni vet som man kan sätta under fåret för att få en knut så idag blev det knut på knoppen. En liten bulle på huvudet som Emilia sa :-)

Och så var det en dagens också som består av Odd Molly Opulent blouse i powder, jeans Please, skor Swedish Hasbeens.

P1230193P1230194P1230195P1230196P1230197P1230199P1230201P1230202P1230204P1230212P1230213P1230222

Vad tycker ni om skolfröken-looken? Hur enkelt som helst att sno ihop med den lilla bullen som jag förstås glömde ta kort på innan jag satte i den. Här är den i a f från H&M (där köpte jag min också igår). 29 kr kostade den och fanns för blont, ljusbrunt eller mörkbrunt hår.

untitled

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

12 kommentarer:

  1. Hihi.. det är skitsmart och praktiskt att använda de där! Jag har aldrig testat så högt - det skall jag göra också. SNYGGT!

    Ha en härlig dag fina du!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt!! En höjdare..
    Kram V

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Du klär verkligen i uppsatt hår.
    Anna

    SvaraRadera
  4. Skitsnyggt ju men jag fattar inte riktigt hur man gör - måste leta upp en instruktion :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så snyggt! alltihop, men särskilt håret, passade dig jättebra! har också köpt en, glömde visst att jag har för kort hår nuförtiden!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Måste testa !! Jättefint!!
    kram Titti

    SvaraRadera
  7. Aaahh Vivvi, du är dundersnygg!!!!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Hej , nu ser man ju att du skulle passa i en kort tuff frissa. -------Jättesnyggt ---- Mvh Lena

    SvaraRadera
  9. Snygg som f-n! Såna däe donuts har jag jobbat länge med när jag gör uppsättningar, skitbra! Kram

    SvaraRadera
  10. Säger som Linda, har jobbat jättemycket med donuts och korvar att ha i håret. Och du, du är så himla snygg med håret uppsätt så det måste du gör mer.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Så himla fin du är med uppsatt hår! Nu vill ju jag också har långt hår igen :)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hej,
    dina vita jeans är super snygga, vad heter den modellen?Kram
    Lotta

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar