VivanDivan

VivanDivan

tisdag 1 maj 2012

Nya bubbelpoolen på plats

Halloj bloggisar! Vilken härlig dag det har varit idag. Jag har pendlat mellan att ligga inne och vila upp mig med att vara ute och kika på när maken och barnen roat sig i nya bubbelpoolen som T kom hem med här i veckan.

DSC_0964

Nice, nice 36 grader varmt på termostaten

DSC_0966

Och då kan inget stoppa två badsugna småttingar

DSC_0978

Nu undrar jag bara vart min käre make tänkt ha trädgårdsmöblerna för vårt lilla altandäck är numer fullt :)

DSC_0979

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Tänk om min man kunde komma hem med nåt sånt! Skulle med glädje offra trädgårdsmöblernas plats för en sån;) Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ju jätteskojigt ut med uppblåsbar. Åh så skönt att slänga sig i den.
    krya på dig vännen!
    kram

    SvaraRadera
  3. Ser helt underbart ut! Trädgårdsmöbler?! Behövs det? Ni får köra "mingel & bad " istället!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar