VivanDivan

VivanDivan

onsdag 30 maj 2012

Den lilla Zara-jackan

Tjenixen! Idag blev det inget morgonbloggande. Jag var med Felix till doktorn för att titta på hans bråck han har. Han fick det förra sommaren och vi var då in och fick remiss men de ansåg då att det mycket väl kunde växa bort men att vi skulle återkomma om det var kvar om ett år och det har ju gått ett år nu så nu har vi fått en ny remiss så får vi se om han behöver opereras eller inte. Han har inte ont av det men jag märker att han ibland tycker det är lite besvärande…

Idag inviger jag min lilla Zara-kavaj/jacka som jag beställde från deras webshop. Tycker den är perfekt såna här försommardagar när det inte är så varmt men den är ändå inte så tjock så med ett linne under kan jag ha den inne också. Till den har jag jeans från Maison Scotch, linne Zoul och skor Ella of Sweden.

P1230325P1230331P1230330P1230326P1230327P1230332P1230328P1230329P1230333P1230334P1230336

Idag verkar det vara något studentjippo här i stan också. Sitter här nu på lunchen och hör massa sjungande och säkert inte helt nyktra ungdomar här utanför som gastar och vrålar. Vilken nostalgi man får :) Var ju ett tag sen man tog studenten…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Vad fin den var! Och kombinationen är superfin! I like<33 kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Du är fantastiskt fin!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Den kavaj är jëtte fin,vet du kanske var kan jag köpa en sån,finns inte längre på Zaras hemsida.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar