VivanDivan

VivanDivan

fredag 4 maj 2012

Efterlysning Hunky Dory Clarkson Knit

Halloj alla glada! Nu är det jag själv som behöver slänga ut en liten efterlysning om det är nån av mina söta läsare som har en aning om vart jag kan hitta en Hunky Dory Clarkson Knit. Har sett den på flera fina bloggare senaste tiden och tycker den skulle vara den perfekta sommarkoftan att svepa in sig i svala kvällar. Men det verkar vara väldigt få webshoppar som tagit in den och den verkar vara slut i min storlek överallt. Tror jag skulle behöva en Small i den och vill ha den antingen i färgen sand eller rosa.

HunkyDoryClarksonKnithunkydory-clarkson-knit-6258507_new

(Bilder lånade från Tintinstyle och Nelly)

Nån som vet nån fysisk butik eller webshop som har den eller kanske nån som köpt en men ångrat sig?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Mathilde i Stocholm brukar ha ett stort sortiment av Hunkydory
    Du kan alltid prova där.
    Ha de bra

    SvaraRadera
  2. Kolla märkeshuset tror jag det heter på nätet. Önskar dig en fin fredag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Ring Heaven i Örebro, de har stort sortiment av Huky dory! Jaa jag blev helkär när Nilla hade på sig sin, men då fanns bara rosa kvar, men blev helnöljd med den!
    Hoppas du lyckas få tag på en!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att du hittar en - sååå snygg!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Säger som hon ovanför ring till Heaven i Örebro! Om dom inte skickar kan jag bulvana åt dig. Är ju där titt som tätt.......Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar