VivanDivan

VivanDivan

torsdag 17 maj 2012

Nån som vill komma på bullkalas?

Halloj därute! Här går dagen i sakta mak. T har klippt gräsmattan och plockat lite i trädgården och jag sitter fortfarande och funderar på om det är dags att ta tag i tvätthögen. Lite eftermiddagsfika kan man väl bjuda på tänkte jag i a f så jag plockade fram bullar ur frysen och tänkte tina i ugnen. Sen gick jag upp och spelade plockepinn med Emilia och oooops, jag glömde visst bullarna…

DSC_0129

Hmmm, I say no more…

Snälla T är nu i a f iväg till stan och ska se om han kan få tag på lite bullar denna Kristi Himmelsfärdsdag och Norska nationaldag. Vi får fira det med köpta bullar istället :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Jag tyckte det var choklad på muffisen, men det var ju brända bullar ;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ops! Hoppas att T hittar fikabröd så att ni kan fira 17 maj.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi det där skulle lätt kunnat vara jag! Hoppas det fixar sig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Såg ju gott ut;) Kram

    SvaraRadera
  5. Haha, lite välstekta? Hoppas ni fick er lite fika ändå:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Roligt att du är med och tävlar :) Vinnaren kommer dyka upp mellan 02.00-17.00 idag:)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar