VivanDivan

VivanDivan

torsdag 3 maj 2012

Spritzer dress till salu och Liebling blouse efterlyses

God kväll bloggisar! Här kommer ett till-salu-inlägg och en efterlysning på samma gång. Två fina tjejer som ville ha min hjälp och självklart vill jag det :)

Först ut är det finaste Maria som har bloggen Hoffsans krypin som vill sälja en helt ny och oanvänd Odd Molly Spritzer dress i white. Den är verkligen hur fin som helst och hade jag inte precis köpt en likadan från Deepfling hade jag lätt slagit till…Den är i strlk 1 och hon vill ha 1500 kr + porto. Maila Maria på:

hoffsan@bredband.net

odd molly spritzer dress embroidery detail-500x500sp2_976-whiteIMG_7963IMG_7965

Vill ni se den på så får ni kika in här imorgon för då tänkte jag inviga min :)

Sen har vi Viktoria som sååå gärna skulle vilja ha en Odd Molly Liebling blouse i nån av färgerna white, pink eller lite red strlk 1. Har du en sån till salu så kan du maila henne på:

rojven@hotmail.com

liebling

mailmail3

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar