VivanDivan

VivanDivan

tisdag 8 maj 2012

Finn ETT fel!

God morgon alla underbaringar! Tack för all respons igår angående mitt inlägg om “snodda” bilder på Tradera. Jag har inte anmält säljaren för det känns så drastiskt. Hon säger att hon tagit bort bilderna men sent igår kväll låg de kvar och jag tänkte ge henne ett par dagar till innan jag anmäler tror jag. Känner mig som en bitter-f lite grann men hade hon svarat lite trevligare igår hade jag inte brytt mig så mycket…

Idag är jag sååå himla trött. Emilia har sovit jätteoroligt inatt och haft mardrömmar och hon ska aldrig sova mer säger hon nu på morgonen. Det är lite jobbigt som mamma. Man försöker förklara att det bara är en dum dröm men samtidigt vet jag ju själv hur jobbigt det är när man haft en riktigt läskig dröm…

Men trött är jag i a f och det kan jag säga fick sitt uttryck i ett stort fel jag gjorde idag. Få se om ni kan se vad det är på bilderna Smile

Dagens idag blev i a f ChillNorway Claire Tunic, jeansjacka Odd Molly White stretch jacket strlk 1 (köpt från Noos när de hade 25% rabatt här nyligen) och stövlar Minnetonka. Skärpet är från H&M och halsband Pilgrim och Cloud 69.

P1230082P1230079P1230080P1230083P1230081P1230084P1230085P1230086

Har ni sett? Kanske inte så lätt men här kommer en hint…

P1230083_2

Ser ni nu då? Klänningshelvetet är ut och in!!!! Och det märkte jag först nu när jag sitter vid datorn. Tur, så jag hinner vända den rätt innan jag åker iväg till jobbet he he…

Men mina vänner, det är sååå jag i ett nötskal och det bjuder jag på idag Smile

Ha en skön dag pussgurkor

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

12 kommentarer:

  1. Aha, du har vänt ut och in på klänningen!! Ha, ha!
    Ha en fin dag!
    Kram Viktoria

    SvaraRadera
  2. Haha, inte lätt att se...Men det var ju ett bra tips, vänd ut och in på alla plagg när du fotar så kanske klåfingriga bildtjuvar låter bli!!!
    (Och jag har gått på fest med en kofta ut och in! Hur jag lyckades knäppa den är fortfarande ett mysterium!)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin du är,! Kul med klänningen! Så otrevlig tjej du råkade ut för! Jag har också blivit " bestulen" på bilder men den tjejen var jättetrevlig och bad direkt om ursäkt. Det accepterar jag. Jag känner som du att om mina bilder ligger där kan någon tro att jag säljer och det känns inte rätt. Konstig denna tjej var för tydligen gillade hon din outfit eftersom hon använde bilden. Trista personer det finns. Kram på dig! Nilla

    SvaraRadera
  4. Hahaha så jäkla typist med klänningen :) Jag stack till jobbet i bara underkjol en gång - den riktiga kjolen låg kvar på sängen. Det var innan jag blev mollyfierad så underkjolen var äckelful :D
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för ett gott skratt så här på förmiddagen! känner att det lika gärna kunde varit jag... :-)

    En tanke, troligen tycker tjejen som snodd dina bilder att du har bra bilder och snygga outfits, så du får känna dig lite stolt...även om det inte är okej att göra så.

    Ha en bra dag!

    Mvh Åsagåsa

    SvaraRadera
  6. Hahaha, det är sånt som händer:) Du är i alla fall jättesnygg.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Finss. Du är inte ensam kan jag säga...:-D
    Superfina klänningen.
    kram

    SvaraRadera
  8. Ååh så fin du är i klänningen (även när den är ut och in:)
    Om någon jagar denna klänning såg jag att det fanns några på Holmlunds i Uppsala (även blusen kanske...hmm..minns inte riktigt...) ja ja, borde ha tittat lite noggrannare nä jag ändå var där.
    kram
    elisabeth

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Du är inte ensam kan jag tala om och klänningen är ju fin även ut och in.
    Läste nu om bilderna på Tradera och vilket osedvanligt otrevligt svar du fick. och jag har all förståelse för om du blir mer än sur.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  10. Det kan hända den bästa förstås, men du är lika fin för det. Hoppas du får sova bättre nästa natt. Kram!

    SvaraRadera
  11. :-) Underbart! Hade inte sett det om du inte påpekat... /Ellenor

    SvaraRadera
  12. Vad kul med klänningen, ha ha!
    Jag har oxå problem med personer dom "lånar" bilder. En gång ilsknade jag till, personen lånade en bild på en Kappahl väska, säljaren skrev att väskan var dyr i inköp, det var äkta läder , rent ljug alltså. Då mailade jag säljaren och anmälde till Tradera och jag fick bort bilden, suck!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar