VivanDivan

VivanDivan

onsdag 23 maj 2012

Jag förstod det…magsjukan in da house

God morgon på er! Eller god och god. Här har det varit magsjukt sen igår kväll. Lugnade ner sig framåt natten så nu är jag ändå rätt ok. Fy, vad jag hatar magsjuka…blääää….

T fick i a f lov att komma hem från Sthlm igår kväll för att ta hand om de små. Tack för det älskling!

Så det goda fläsket och löksåsen jag skrev om igår fick inte stanna så länge om man säger så hua…

Istället  för dagens får ni lite trädgårdbilder. Såhär vackert blommar allt här hemma just nu så jag får väl ligga här och titta ut genom fönstret och njuta av det lilla…

DSC_0206DSC_0207DSC_0210DSC_0213DSC_0214

Och, just det, en och annan sån här sprider sin gula prakt i gräsmattan också. Men vad sjutton, de är ju också vackra tycker jag Smile

DSC_0217

Om jag orkar ska jag visa innehållet i två fina paket jag fick i början av veckan sen. Lovely lovely…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Tvi vale! Stackare, är ju bara så hemskt med magsjuka. Hoppas du repar dig snabbt.
    Jag är ingen maskrosälskare men igår när jag var ute och körde på landet var vägen kantade av otroligt vackra gula blommor. När jag stannade till insåg jag att det var maskrosor!
    Kram och krya på dig!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar