VivanDivan

VivanDivan

onsdag 30 maj 2012

Tänk, jag har vunnit nåt fint :-)

God kväll bloggisar! Här är det grillning på gång igen. Det blir kött och så har jag gjort foliepaket med grönsaker. Återkommer med receptet om det blir gott men det luktar just nu väldigt gott i köket där jag stått och gjort iordning dem. Lime, vitlök, fänkål mm som ger helt fantastiska dofter…

Men tills dess tänkte jag att jag måste berätta att jag har vunnit en tävling. En jättefin tävling som Helena hade i sin blogg. Sååå fina armband i ett så sött litet silkespapperspaket med ett litet hjärtklistermärke (som tyvärr revs upp av nyfikna barn innan jag hann fota). Men innehållet har jag fotat och dessutom haft på mig hela dagen och gått och tittat på :-)

DSC_0401

Tack snälla söta Helena. Jag älskar dem

Nu tillbaka till grillbestyr och sen tänkte jag kanske hinna spela nåt spel med småttingarna innan det är läggdags. Och efter det måste jag jobba nån timme….hua vad dagarna och veckorna flyger iväg…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Grattis till fina vinsten. Hoppas maten smakar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Vet ju att du har ngr Pleasejeans....nu har jag äntligen beställt mig ett par!!! Men jag vet inte vilken stl jag ska ta?!? Måste be dig, expert som du är, om råd!! I xs är har linningen glapp i svanken å i XXS sitter de riktigt tight (tom lite "häng" över linningen). Hur mycket töjer de? En stl står det på hemsidan där det också står att de ska sitta tight över rumpan. Hjälp!!!! Vad skulle du föreslå??
    Ninni

    SvaraRadera
  3. Åh! Det var du som vann de fiiiiiina armbanden! Lite avis... ;)

    Ha det superbra!!

    /Jenny

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar