VivanDivan

VivanDivan

lördag 5 maj 2012

En röd Jofama och ett par Mos Mosh Angle pants

God morgon bloggisar! Alltså, jag blir galen. Nu börjar jag bli förkyld igen. Har jätteont i halsen den här gången. Vad är det för fel liksom? Har piggnat till mer och mer hela veckan efter förra veckans sjuka och så ska man bli förkyld på det. Men jag känner mig inte hängig eller så så det kan ju vara en lättare sväng…

Idag ska vi åka till Västerås för Emilia har extra baletträning inför uppvisning nästa helg. Kanske kan bli en McDonalds på hemvägen också. Det är inte alltför ofta vi äter där och då blir det lite speciellt när vi väl gör det :-)

Igår fick jag mina Mos Mosh Angle pants i military som jag lokaliserade på Miintu.dk och det var snabb leverans från Danmark tycker jag. Och vilka sköna byxor. Väldigt stora i storlek. Jag har ett par 25or och de sitter rätt löst men mindre finns visst inte. Till dem idag har jag linne Odd Molly Foresome tank och Odd Molly Gimlet blouse, båda i strlk 0, skor Converse, sjal Beck Söndergaard och så min fina skinnjacka från Jofama som jag köpte av bästa finaste Dr Molly när hon skulle sälja den. Har inte haft tillfälle att använda den än men oj så jag trivs i den. Gillar verkligen den röda färgen och rött och military är ju sååå snyggt ihop.

P1230054P1230061P1230055P1230063P1230056P1230065P1230057P1230058P1230059P1230060P1230064P1230066

Hoppas ni får en superfin lördag i regnrusket. Eller har ni fint väder där ni bor? Här är det i a f riktigt trist väder. Men vad gör det om man har sol i sinnet :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Här är det gråare än gråast i dag......
    Både jacka och byxor är ursnygga! Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt vårsnyggt!
    Vad har miinto.dk för fraktkostnad? /Kristina

    SvaraRadera
  3. I like big time<3<3 mos mosch byxorna är sååå coola! ha en finfin lördag! kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Ah snygga gladjackan! Jag funderade lite på den men sedan blev det Doktorns ärtgröna kappa i stället :) Hoppas halsontet försvinner -- jäkla otur du har :(
    Kram

    SvaraRadera
  5. Riktig tuff och snygg outfit. Jag håller tummen för att det onda går över.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, vad läckert! Kul när någon vågar sticka ut med lite färg. Skinnjackan är superdupersnygg. Kram!

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Ok så de är så pass stora Mos Mosh. Hmm... då blir det ännu svårare att hitta rätt.

    kram

    SvaraRadera
  8. Verkligen supersnyggt! Hur är Gimlet i storlek? Om man är mellan 2 och 3 som jag är? Hoppas du kryar på dig snart. Jobbigt att ha ständiga infektioner, fruktansvärt slitsamt.. Kramar

    SvaraRadera
  9. Sol i sinnet är viktigast:) Vi har faktiskt sol, men det blåser så in i attans . Blåst är det värsta jag vet så vi har hållit oss inne mestadels, blir en tur nu till Ikea om vi vågar oss ut:)
    Ha en fortsatt fin helg.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar