VivanDivan

VivanDivan

tisdag 22 januari 2013

Tog en liten paus jag…

God morgon bloggisar! Oj, känns som evigheter sen jag kikade in här till er. Tog mig friheten att ta en paus i helgen som var för jag hade inte orken helt enkelt. Igår var jag dessutom lite halvrisig i magen och jobbade hemifrån och struntade helt sonika i att kika in här…Jo, man får göra så ibland :)

Helgen var i a f super. Först konferens i fredags och det var både lärorikt och trevligt. Sen hem för fest på lördagen. Duo Jag spelade i småstan och oj vad bra de är. Vet inte om ni vet vilka de är men det är i a f ett coverband som bara måste ses om man får chansen. Har sett dem många gånger förut. De brukar spela på semesterställen som Sälen, Åre, Visby, Halmstad o s v…Jag får återkomma med bilder på min feststass som jag var riktigt nöjd med och trivdes jättebra i.

Nu blir det i a f lugnt ett bra tag framöver. I helgen som kommer ska Emilia på kalas och jag och Felix ska ha lite mamma-Felix-mys under tiden. Få se vad vi hittar på. Annars blir det nog bara lugnt och skönt familjemys med nåt gott att äta och bara vara tillsammans…

Dagens idag blev klänning Plain Vanilla, kofta Odd Molly Feeling Wrap Cardigan strlk 1, stövlar Timberland Muklukks.

P1260665P1260667P1260669P1260668P1260666

Nu är jag i a f igång igen och jag hoppas ni inte är sura på mig för att jag varit borta lite :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du känner dej bättre i magen .Nej här hinner man ju inte vara varje dag om man jobbar.Himla snygg outfit .Ha en härlig tisdag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Don't worry, vi är inte ett dugg sura, bra att du tog en liten paus. Det behöver alla göra ibland och bara släppa.
    Koftan är så fin.
    /C

    SvaraRadera
  3. Skönt att ta en paus ibland. Hoppas du mår bättre. Du o jag är super har sett dem ofta på solgården, Tylösand.....snygg outfit, koftan måste vara härlig att ha på sig i den här kylan. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar