VivanDivan

VivanDivan

fredag 4 januari 2013

Mina Odd Molly Spring 2013 favvosar

Halloj bloggisar! Här har jag roat mig med att surfa runt lite bland vårkläder och tänkte försöka mig på en favorit-lista för den här vårens Odd Mollysar…Jag är som vanligt rätt sen med att upptäcka favoriter men tycker jag hittat en del som jag fastnat för. Det känns dock som lite mycket “classic” och lite lite “nytt” om ni förstår vad jag menar. Skulle vilja se lite flera mer speciella alster…äsch vad vet jag…de gör väl de plagg som säljer bäst antar jag :)

Här har ni i a f min lista…

i date myself scarfsimplicity improved cardigansimplicity improved dressmy oh my cardiganv-neck cardigan 1v-neck cardigandebaser pantstweedle dum coatjaquard jumper 2Jaquard jumperDisobedient jumperI date myself wrap blousetemptaition jumper

Som vanligt är jag lite diskret i mina färgval och inser att jag gillar bäst lite tråkiga och neutrala färger som vitt, svart, beige och grått. Men gärna med lite inslag av färger som rosa och blått….Var en hel del gult i vårens kollektion men det funkar inte alls på mig. Jag kan verkligen INTE ha gult, ser inte klok ut i det…

Två av dessa är redan på väg hit från over there och sen får vi se vad våren har att bjuda på bland de andra…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Fina val och kappan tycker jag är underbar.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den kappan är to-die-for :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar